Metro Properties CEO’su Thomas Ziegler, “En başta Metro Cash & Carry olmak üzere, Metro Group’un satış kanalları için tek kaynaktan eksiksiz bir gayrimenkul hizmetleri yelpazesi sunuyoruz ve ülke/bölgelerde onların yerel ortakları olarak hareket ediyoruz” dedi.
Çin, Rusya ve Hindistan’a ek olarak, Türkiye’nin Metro Group’un en önemli stratejik genişleme noktalarından biri olduğunu ifade eden Ziegler, “Şu anda satış kanalları Metro Cash & Carry, Real, MediaMarkt ve Saturn ile Türkiye’de 61 mağazaya sahip. Hızla artmakta olan kişi başına düşen milli gelir ve ülkenin genç ve iyi eğitimli nüfusu, uluslararası perakende şirketleri için birçok fırsat sunuyor” diye konuştu. Metro Properties Türkiye Genel Müdür ve Yönetim Kurulu Başkanı Eyüphan Boyvadaoğlu da Türkiye pazarı ile ilgili yaptığı değerlendirmede şunları söyledi: “Dinamik büyüme oranları ve sayıları hızla artan ulusal ve uluslararası yatırımcılar dikkate alındığında, Türkiye gayrimenkul pazarı bizim için muazzam bir büyüme potansiyeli taşıyor” ifadesini kullandı.
Hürriyet