Seranit dev bir küreyi porselen karo ile kapladı!
Seranit, Yapı Fuarı/Turkeybuild İstanbulda bir ilki gerçekleştirerek 6 metre çapında ve 5.40 metre yüksekliğindeki küre formunu porselen karo ile kapladı. Seranitin kaplama yapamayacağımız hiç bir form, yüzey ve yapı yoktur mesajını vurguluyor
Lider porselen karo üreticisi Seranit, Yapı Fuarı/Turkeybuild İstanbulda bir ilki gerçekleştirerek 6 metre çapında ve 5.40 metre yüksekliğindeki küre formunu porselen karo ile kapladı. Standın girişinde yer alan ve içi dışı 400 adet Calcata adlı beyaz karo ile kaplanan küre, Seranitin kaplama yapamayacağımız hiç bir form, yüzey ve yapı yoktur mesajını vurguluyor
Porselen karo sektörünün lider üreticilerinden biri olan Seranit, 27 Nisan - 1 Mayıs 2011 tarihleri arasında gerçekleştirilen Yapı Fuarı/Turkeybuild İstanbul Fuarındaki standında Türkiyede bir ilki gerçekleştirerek, 6 metre çapında ve 5.40 metre yüksekliğindeki bir KÜRE formunu porselen karo ile kapladı. Seranit standını ziyaret edenler içi ve dışı 400 adet Calcata adlı porselen karo ile kaplanan dev kürenin içinden geçerek standa giriş yapıyorlar. Kaplama yapamayacağımız hiç bir form, yüzey, yapı yoktur mesajıyla dev küreyi Seranit ürünleriyle kaplayarak Türkiyede bir ilke imza atan Seranit, bu girişimi ile fuarı ziyaret eden profesyonellerin büyük ilgisini çekti.
Porselendeki işçilik zorlukları, kesim zorluğu ve geometrik olarak her parçanın birbirinden farklı formda olması nedeni ile bugüne kadar küre formlu mimari uygulamalar çelik, cam ve yerinde beton uygulamaları ile çözülüyordu. Seranit, dev bir küre formunu porselen karo ile kaplayarak ilk kez tüm bu zorlukları güçlü ekip ve ekipmanları ile çözümlemiş ve cephe konusunda irrasyonel mimari cephe tasarımlarına da cevap verebileceğini göstermiş oldu.
Bu yıl 27 Nisan - 1 Mayıs 2011 tarihleri arasında gerçekleştirilen Yapı Fuarı/Turkeybuild İstanbul Fuarında 7nci salondaki standında ürünlerini sergileyen Seranit, geçen yıllarda olduğu gibi bu yıl da farklı konseptler ve getirdiği yeniliklerle adından söz ettiriyor. Yeşil Mimari konseptini benimseyen Seranit, fuar standında bej ve kahverengi tonlarında ürünler ile ışık ve yeşilliklerle döşenmiş bir tasarım hazırladı. Yeşil Dünyaya koruyan, çevreci yaklaşımı ve bu konularda geliştirdiği koruma programları ve uygulamaları ile ödüller alan Seranit, üretiminin her aşamasında çevreye duyarlı, sürdürülebilir ve ekolojik politikalar uyguluyor, doğal malzeme ile üretim yaparken ulusal ve uluslararası standartlara uygun çevre dostu üretim süreçleri gerçekleştiriyor.
Seranit, Sinpaş Grubuna geçtiği 2001 yılından 2010 yılı sonuna kadar üretimde yüzde 850, satışlarda yüzde bin 300, ciroda yüzde bin 800, karlılıkta ise yüzde 430 büyürken dünyanın 65 ülkesine ihracat yapan, sektörün öncü ve yenilikçi yüzü olarak Türk seramiğini dünya pazarlarında gururla temsil ediyor.