23 / 12 / 2024

Şimdi 'Kelepir' zamanı

Şimdi 'Kelepir' zamanı

Barem Marketler Zinciri, indirimli mağazacılık kulvarında Kelepir markasıyla hızlanacak. Şirketin hedefi, 2009'da 50, 2013'te 500 mağazaya ulaşmak..



İndirim mağazacılığına ilgi her geçen gün artıyor. Krizin etkisiyle de tüketicilerin indirim mağazalarına yönelmesi, yatırımcılarında rotasını bu sektöre yöneltmesine neden oluyor. BİM ve ŞOK ile başlayan bu gelişme günümüzde Diasa, Adesem, Kipa Ekspres, Onurex ile sürerken İstanbul'un Anadolu yakasında faaliyetini sürdüren Barem Marketler Zinciri de "Kelepir" mağazalarıyla sektördeki yerini aldı.

Barem Marketler Zinciri Genel Koordinatörü Altan Vural, grup markası Kelepir'in bugün için 400 çalışanı, 8 mağazasıyla faaliyet gösterdiklerini, kısa süre içinde devreye girecek Yenidoğan ve Tavukçuyolu mağazalarıyla birlikte 10 markete ulaşacaklarını söyledi. Vural, şunları söyledi:

İSTİHDAM ARTACAK

"İndirim mağazacılığı sektöründe faaliyet gösterecek olan Kelepir'in 10 mağazası 18 Mart'ta açılacak. Kendi kulvarında sektöre farklı bir bakış açısı getirecek bir mağaza şeklidir. Biz, hard discounut mağazacılık yapacağız. Şaşalı çok lüks mağazalar olmayacak. 1000 kişiye iş imkanı sağlayacağız. İndirim mağazacılığında Anadolu yakasında 1 numara olmayı hedefliyoruz."

AYAKBASTI PARASI YOK

Hızlı tüketim ürünlerinin yüzde 8'inin indirim mağazalarında satıldığını da belirten Vural, bu marketlerde yer almak isteyenlerden "gondol, raf, ayakbastı parası" gibi bedeller almayacaklarını söyledi. Mağazaların büyüklüğü ise 180-400 metrekare arasında olacak. Hedeflerinin 2009 yılında 50, 2010'da 100, 2013'te ise 500 mağazaya ulaşmak olduğunu söyleyen Vural, gelecek yıl yapacakları değerlendirme sonucunda Avrupa yakasında da mağaza açıp açmamaya karar vereceklerini vurguladı.

Cengiz ÇAMBEL/ İSTANBUL

Geri Dön