22 / 11 / 2024
fuzul

Spot Blue Emlak Türkiye'de reklam yapılmasını istiyor!

Spot Blue Emlak Türkiye'de reklam yapılmasını istiyor!

Spot Blue Emlak Firması yetkilileri, İngilteredeki mevcut ekonomik kriz insanların alım gücünü etkilerken, yatırımcılara Türkiye emlak sektörünü pazarladıklarını açıklayarak reklam ve pazarlama çağrısı yaptı




         Türk İngiliz Sanayi ve Ticaret Odası (TBCCI) Başkan Yardımcısı ve Spot
 Blue Emlak Firmasının Genel Müdürü David Walker, yaptığı
 açıklamada, İngiliz vatandaşlarına Türkiyedeki emlak satışlarının geçen yılla
 aynı düzeyde olduğunu ancak reklam ve pazarlamaya daha fazla yatırım yapılması
 gerektiği tavsiyesinde bulundu.

         İngiliz vatandaşlarının krize karşın uluslararası pazarda emlak satın
 almaya devam ettiklerini anlatan Walker, "İspanya, Amerika ve Fransadaki
 müteahhitlik firmaları, uluslararası emlak satışı yapabilmek için tanıtım ve
 reklama daha fazla yatırım yapıyor. Müteahhitlik firmaları ile uluslararası
 firmalar arasındaki işbirliği Türkiyede olmayan bir durum ve bu işbirliği daha
 çok satış yapılmasını sağlıyor. Pazarlamaya ne kadar yatırım yaparsanız o kadar
 çok satış yaparsınız" diye konuştu.

         -"Türkiye, İngilizler için hala popüler"-
         Türkiyenin emlak satışında İngiliz vatandaşları için hala popüler bir
 ülke olduğunu belirten Walker, "İngilteredeki kesintiler ve sterlinin avro
 karşısındaki durumundan dolayı Türkiyeye tatile giden İngiliz sayısı arttı.
 Bugünün turistleri, geleceğin ev satın alacak kişileri. Türkiyeye tatile giden
 bir kişi, inanıyorum ki memnun kalacak ve geri dönüp emlak satın alacaktır" dedi.

         Walker, İngiltere ile Türkiye arasında ticari ilişkilere son yıllarda
 büyük önem verildiğine dikkati çekerek, TBCCInin rakamlarına göre 2010 yılında
 iki ülke arasındaki karşılıklı ticaretin yüzde 26,4 oranında arttığını söyledi.
         Üst düzey İngiliz politikacıların, diplomatların ve iş adamlarının,
 Türkiye ile çok yakın ticari ilişkiyi desteklediklerini ifade eden Walker, iki
 ülkenin başbakanlarının ve bakanlarının karşılıklı ziyaretlerinin ilişkileri daha
 da güçlendirdiğini kaydetti.
         İngilteredeki ekonomik sorunların emlak sektörüne etkisini değerlendiren
 Walker, sözlerini şöyle tamamladı:
         "İngiliz hükümeti çok sert bir kesinti programı uyguluyor. Yükselen
 enflasyon, iş kayıpları, ABden gelen kötü ekonomi haberleri ve mortgage
 pazarının yeniden yapılandırılması tüketicinin güvenini ve rahat harcamasını
 etkileyen önemli unsurlar. Bu durum, İngiliz tüketicilerin Türkiyeden ev alırken
 daha çok düşündüğü anlamına geliyor. Reklam ve pazarlama için büyük finansal
 yatırımların artması, potansiyel alıcıların sayısının da artması anlamına
 geliyor."
AA


Geri Dön