Start Up firmalar sanal ofis sistemiyle daha hızlı büyüyor!
İşini yeni kuran Start Up’lar için en büyük maliyet kalemi ofisler oluyor. Ancak bu sorun da hazır ofis sistemlerinde dünya lideri Regus’un ‘Sanal Ofis’ sistemi ile kolayca çözülebiliyor.
Sanal Ofis kiralayan Start Up’lar Türkiye’nin her yerinde 295 TL’den başlayan fiyatlarla şirket kurup Regus’un prestijinden faydalanabiliyorlar. Sanal Ofis hizmeti ile Start Up’lar belirli bir yere bağlı kalmadan şirketin adıyla telefonların yanıtlanması, prestijli bir iş adresine sahip olma ve dünya genelinde 3 bine yakın Regus Merkezinde ücretsiz Business Lounge kullanımı gibi bir çok hizmeti kullanabiliyorlar.
Rekabetin giderek yoğunlaştığı dünyada Start Up’lar için en büyük maliyet kalemi ofisler oluyor. Ancak bu sorun da hazır ofis sistemlerinde dünya lideri Regus’un ‘Sanal Ofis’ sistemi ile kolayca çözülebiliyor. Sanal Ofis kiralayan Start Up’lar 295 TL’den başlayan fiyatlarla Türkiye’nin her yerinde şirket kurup Regus’un prestijinden faydalanabiliyorlar.
Sanal Ofis ile Start Up’lar belirli bir yere bağlı kalmadan şirketin adıyla telefonların yanıtlanması, prestijli bir iş adresine sahip olma ve dünya genelinde 3 bine yakın Regus Merkezinde ücretsiz Business Lounge kullanımı gibi bir çok hizmeti bir arada sunuluyor.
Uygun Fiyata Dünya Standartlarında Ofis
Sanal Ofis ve Sanal Ofis Plus uygulamaları ile şahıslara ve şirketlere, 5 günlük özel ofis kullanımı + internet, dünya genelinde 3 bine yakın noktada ücretsiz business lounge'lara anında erişim, iş adresi, telefon yanıtlama, hizmeti gibi çeşitli hizmetleri veren paketler sunuyor.
Start Up’ların 295 TL’den başlayan fiyatlarla Türkiye’nin her yerinde şirket kurabileceklerine işaret eden Regus Türkiye Ülke Müdürü Hakan Atalay, “Sanal Ofis ve Sanal Ofis Plus uygulamaları özellikle yeni iş kuranların maliyetlerini düşürüp, esnek çalışmalarına olanak sağlayan bir sistem. Bu sistemi kullananlar maliyetlerini kontrol altında tutup dünya standartlarında ofislere sahip olabiliyorlar. Böylece günümüzde kıran kırana yaşanan rekabet ortamında rakiplerinden bir adım daha öne çıkma fırsatı yakalıyorlar” diye konuştu.
Sanal Ofisi Neden Kullanmalısınız?
Sanal Ofis edinenlere özel, yerel iş telefonu numarası ve şirket sesli postası, resepsiyon görevlisi, sesli postaya 24 saat erişim, toplantı odaları, günlük ofisler ve video konferans imkanları uygun fiyatlarla sunuluyor.
İş adresi, posta & paket alımı ve imzalanması, resepsiyon görevlisi, toplantı odaları, günlük ofisler ve video konferans imkanları ile yeni pazarlara açılan ya da açılmayı planlayan şirketlere bu süreçte destek sağlıyor. Şirketler telefonlarına cevap verecek ve postalarını karşılayacak birini istihdam etmeden Regus Sanal Ofis ve Sanal Asistan hizmetinden de yararlanabiliyor.
Doğru bir lokasyonda yer alan iş adresiniz ve şirketinizin adıyla yanıt verilen yerel telefon numarası ile işinizde gereken farkı yaratabilirsiniz. Profesyonel ekiplerimiz gelen aramalarınızı ve günlük posta, kargo, faks işlemlerinizi yönetirler. İşiniz için prestijli adreslerden bir seçim yapıp dünya çapındaki tüm Regus İş Merkezleri'ni kullanabilirsiniz.
Dünyanın 106 ülkesinde faaliyet gösteren, 977 şehirde 2 bin 800 merkezde 2,3 milyondan fazla kişiye hizmet veren Regus Türkiye’de de 23 merkezi ile A’dan Z’ye modern ofis hizmetleri veriyor. Regus’un tüm merkezlerinde sanal ofis edinmek mümkün.
Haber Yurt Gazetesi'nde şu şekilde yer aldı...
İşini yeni kuran Start Up'lar için en büyük maliyet kalemi ofisler oluyor. Ancak bu sorun da hazır ofis sistemlerinde dünya lideri Regus'un 'Sanal Ofis' sistemi ile kolayca çözülebiliyor. Sanal Ofis kiralayan Start Up'lar Türkiye'nin her yerinde 295 TL'den başlayan fiyatlarla şirket kurup Regus'un prestijinden faydalanabiliyorlar. Sanal Ofis hizmeti ile Start Up'lar belirli bir yere bağlı kalmadan şirketin adıyla telefonların yanıtlanması, prestijli bir iş adresine sahip olma ve dünya genelinde 3 bine yakın Regus Merkezinde ücretsiz Business Lounge kullanımı gibi bir çok hizmeti kullanabiliyor.
Yurt Gazetesi