Tema İstanbul 2 milyar dolarlık yatırım bedeli ile yükseliyor!
İstanbul’un Avrupa yakasında bulunan Atakent Bölgesi’nde Mesa, Artaş, Öztaş ve Kantur-Akdaş Ortak Girişim Grubu tarafından hayata geçirilen Tema İstanbul projesi, satış rekorları kırarken yatırımcılar için de büyük fırsatlar sunuyor
Mesa, Artaş, Öztaş ve Kantur-Akdaş Ortak Girişim Grubu tarafından İstanbul’un Avrupa yakasında Atakent Bölgesi’nde 1.5 milyon metrekare alan üzerinde 2 milyar dolar yatırımla geliştirilen Tema İSTANBUL’da, aylık ortalama 110-120 konut satışı gerçekleşiyor. Tema İstanbul Genel Müdürü Mesut Arslan projedeki 3.614 konut, temalı eğlence parkı, ticari alan, oteller ve residence bölgesi ile Türkiye’de bir ilki gerçekleştirdiklerini, İstanbul ve Türkiye’ye değer katmayı hedefledikleri söyledi.
YÜZDE 27’Sİ PEŞİN ÖDÜYOR
Ziyaretçi sayısına oranla gerçekleştirilen satış rakamlarının oldukça yüksek olduğu Tema İSTANBUL Konutları’nda, satış ofisine gelen her 100 kişiden 41’i, ön ödeme yaparak daire tercihini belirliyor ve satış için ilk adımı atıyor. Özel bir kampanyanın bulunmadığı Tema İSTANBUL konutlarında, yüzde 25 peşinat ve anlaşmalı bankalar üzerinden yüzde 75 konut kredisi ile satış gerçekleştiriliyor. Projede peşin satışlar da yine sektör ortalamalarının üzerinde gerçekleşiyor. Konut satın alan 100 müşteriden 27’si, tamamı peşin ödeyerek ev sahibi oluyor.
2013’Ü BAŞARI İLE BİTİRDİ
Tema İSTANBUL, şaşırtıcı başarılarına yılbaşında bir yenisini daha ekledi. Yılın son günü - 31 Aralık 2013 Salı gününde, yarım günlük resmî tatile karşın 10 adet konut satışı gerçekleştirdi. Yine resmi tatil olan yılın ilk günü - 1 Ocak 2014 Çarşamba günü de 12 adet konut satışıyla şaşırtıcı bir başarı elde etti. Bu verilerle birlikte ortalama satışlar aylık 110 - 120 aralığında gerçekleşiyor. Yılın son ve ilk günü gerçekleştirdiği satışlarla Tema İSTANBUL, 2013’ü başarı ile tamamlarken, 2014’e de bereketle girmiş oldu.
Rasyonel fiyatlandırmayla satışa sunulan proje, eşsiz özellikleriyle yaşam için olduğu kadar, cazip değer artışı ile de yatırımcılar için önemli fırsatlar sunuyor. Lansman sonrası kısa sürede yüzde 10’un üzerinde değer yaratan Tema İSTANBUL, böylece ‘kazandıran’ bir proje olma özelliği de taşıyor. Bugünki 3.450 TL’lik ortalama metrekare fiyatı üzerinden yapım aşamasında yüzde 35-40’lık bir değer kazanacağı öngörülüyor. Mega karma yapıyı oluşturan başta temalı eğlence parkı ve farklı alışveriş konsepti olmak üzere diğer etaplar tamamlandığında ortaya çıkacak önemli değer artışının da konut sahiplerine bırakılmasıyla, proje aynı zamanda cazip yatırım fırsatları da sunuyor.
EV BÜYÜKLÜKLERİ
1.5 milyon metrekarelik alana sahip mega karma projenin ilk etabı olan konut bölgesi, 333 bin 882 metrekarelik bir arazi üzerine kuruluyor. Yükseklikleri 3-12 kat arasında ve 18-30 kat arasında değişen, alçak ve yüksek katlı bloklardan oluşan projede, toplam 3.614 konut bulunuyor. 1+1’den 4+1’e kadar farklı tipte ve 68 ile 195 metrekare arasında değişen büyüklüklerdeki zengin konut seçenekleri ile ailelerin tüm ihtiyaçları karşılanıyor. 3.000 metrekare büyüklüğünde sosyal tesisin bulunduğu Tema İSTANBUL konutlarında; beş açık ve bir kapalı yüzme havuzu, fitness center, kapalı ve açık spor ve aktivite alanları, çok amaçlı spor sahası ve tenis kortları ile sosyal olanaklar da en üst seviyede yer alıyor. 285 bin 500 metrekarelik devasa bir yeşil alana sahip olan projenin yaklaşık 7.000 araçlık kapalı ve 650 araçlık açık otoparkı da bulunuyor.
TEMA İSTANBUL SİNEMA REKLAMI İLE DE BÜYÜLEDİ
Tema İSTANBUL, gerçekleştirdiği sıra dışı sinema reklamı ile Türkiye’de bir ilke daha imza attı. Sinema seyircisinin de interaktif bir şekilde dahil olduğu yabancı menşeli bu reklam, Türkiye’de ilk kez Tema İSTANBUL tarafından kullanıldı. 71. Altın Küre Ödülleri’ne, aldığı üç ödülle damgasını vuran “American Hustle”ın ilk gösterimi Tema İSTANBUL konutlarının reklamı ile başladı. Reklamda sunucu, Tema İSTANBUL konutlarını gezmek üzere davet ettiği seyircilerden birini, gerçekten yanına çağırdı. Diğer izleyicilerin şaşkın bakışları arasında koltuğundan kalkarak, perdeye doğru yönelen izleyici, daha sonra bir kapıdan reklam filminde, sunucunun yanına girdi. Sunucunun yüz yüze yaptığı Tema İSTANBUL tanıtımının ardından izleyici, perdeden çıkıp tekrar salona dönerek, koltuğuna oturdu. Reklam filminin bitimiyle birlikte izleyiciler, uzun süre alkışlayarak beğenilerini yansıttılar.
Taraf