Sanrio oyuncak firması Türkiye'ye eğlence merkezi kuruyor!
Japonya'daki Sanrio oyuncak firması tarafından 37 yıl önce yapılan kız çocuklarının tercihi Hello Kitty, Türkiye pazarına girdi
Sanrio firması ve Max Licensing, Ataşehir'de 15 milyon dolarlık yatırımla, 3 bin metrekare kapalı alan, 400 metrekare bahçe alanıyla Hello Kitty World adıyla eğlence merkezi kuruyor. Sanrio oyuncak firması yetkililerinden Ceosu Kuniniko Tsuji, Türkiye'yi yatırım alanı olarak seçmelerinin sebebini ise, "Dünyada birçok ekonomi küçülürken Türk ekonomisi tutarlı olarak büyüyor." şeklinde açıkladı. Türk-Japon vakfı kurucusu Prof. Dr. Tayyar Sadıklar, Japonya'da yaşanan tsunami felaketi sonrası Japon işadamlarının yatırım yapmak için Türkiye gibi daha güvenli ülkeleri seçtiklerini söyleyerek, Hello Kitty'nin Türkiye'ye yapılacak yatırımlarda başlangıç olduğunu, daha fazla Japon firmanın da yatırım yapacağını söyledi. Peri Tozu CEO'su Beste Kaleli Tekelioğlu ise kurulacak olan Hello Kitty World'de mağazalarında bebek ürünlerinden 12 yaş altı kız çocuğu tekstiline, oyuncaktan kırtasiyeye, mücevherden mutfak ürünlerine kadar geniş bir yelpazede sunulacağını anlattı. Ürün gamlarında Vespa, Swarovski, Llyadro, Fender gitar, Tiffany markalarının bulunduğuna da dikkat çekti. Hello Kitty World içerisinde fotoğraf stüdyosu, kuaför güzellik salonu, Hello Kitty evleri, ekmek ve kurabiye sunan fırın da bulunacak. Konuşmaların ardından Hello Kitty maskotu sahneye çıkarak sorularını cevapladı.
Zaman