Genel

Tommy Hilfiger, outlet mağazalarını yenileyecek!

Unitim'den ayrılıp kendi yatırımıyla Türkiye'de devam eden Tommy Hilfiger, outlet işini büyütme kararı aldı. Marka, altıya inen outlet mağazalarını 350'şer bin dolar harcayıp baştan yaratıyor

İki yıl önce Burç Cemiloğlu'nun sahibi olduğu Unitim ile yolları ayırıp Türkiye'de kendi başına yatırımlarına devam eden Tommy Hilfiger, potansiyeli görüp Türkiye'de outlet işine büyütme kararı aldı.

POTANSİYELİ GÖRDÜLER

13 olan outletleri içinde verimsiz olanları kapatıp elinde kalan 6 outlet'i merkez Amsterdam'daki outlet mağazalarının birebir şekline dönüştüren marka, her bir mağaza yenilemesi için 350'şer bin dolar harcadı. Viaport ve Optimum'daki mağazalardan sonra, 212 Power Outlet, İzmit Outlet Center, Antalya Deepo ve Ankara Acity'yi de bu yıl içinde yenileyecek marka yeni mağaza açma planlarını da hayata geçirecek. Markanın yurtdışındaki yetkilileri outlet mağazalarındaki konsept değişikliğinin fiyat politikasına yansıması olmayacağını belirttiler. Yetkililer, Türk halkının outlet mağazalara olan ilgisinden yola çıkarak gördükleri potansiyeli değerlendirmek istediklerini ifade ettiler.

Türkiye'ye özel el dokuması halılar

En az 750 metrekare büyüklüklerde açılan mağazalarda en fazla polo tişört ve triko ürünler satılıyor. 2012'de İzmir'de de bir outlet açmaya hazırlanan marka İstanbul'da ise yeni bir mağaza daha açacak. Yenilenen mağazalarda kabinleri farklı renklerle donatan marka, özel dokuma halılarla mağazalara Türk kültüründen detaylar da ekledi.
Sabah/Pınar çELİK