Trump AVM ayda 800 bin ziyaretçi hedefliyor!
Mecidiyeköy'de metrobüs ve metro ağının kesiştiği noktada yer alan Trump AVM, 2014'te artan rekabete rağmen, ziyaretçi sayısını son bir yılda yüzde 30 artırarak ayda 700 bin seviyesine taşıdı.
Trump AVM'de 2015'te eğlence yatırımlarıiçin3 milyon TL'ye yakın yatırım yapılacağını söyleyen Genel Müdür Bülent Kural, hedeflerinin aylık 800 bin ziyaretçi olduğunu belirtti. Trump AVM'de Türkiye'nin en büyük kaçış oyunları merkezi Escapist'in yanı sıra bowling alanı hizmete girecek.
Ayrıca çocuk katının eğlence bölümü 1 milyon TL yatırım ile yenilenecek. Trump AVM'nin 2014 performansı ve yeni dönem hedefleri ile ilgili düzenlenen toplantıda konuşan Bülent Kural, geçtiğimiz yıl birçok yeni AVM'nin açıldığını ve bu nedenle rekabetin her geçen gün arttığına dikkat çekti. Bu yıl 3. yaşını kutlayacak olan Trump AVM'nin yakınında yer alan AVM'lerden farklılaşarak ziyaretçi sayısında yakaladığı artışı sürdürdüğünü dile getiren Kural şunları söyledi: "Son bir yıldayüzde 30'luk bir artışla aylık bazda ziyaretçi sayısını 700 bin seviyesine taşıyan Trump AVM'de 2015 sonu hedefi ise 800 bin. Yakalanan başarıda en büyük etken hayata geçirdiğimiz sosyal yaşam alanları. Marka karması elbette önemli ama içinde bulunduğunuz rekabet ortamından sıyrılmak istiyorsanız ziyaretçiye sunduğunuz sosyalleşme alternatifleri çok değerli... 2015'te de eğlence ve sosyal yaşam alanlarına yatırım devam edecek."
160 bin kişi ücretsiz konser izledi
Bülent Kural, 2014'te 10 milyon dolar yatırım ile Trump Cadde'yi ve çocuklar için KidzMondo'yu hayata geçirdiklerini, her iki projeden de çok iyi dönüş aldıklarını kaydetti. Yarı yıl tatilinde Kidzmondo'yu ziyaret eden 15 bin ziyaretçinin yüzde 20'sinin şehir dışından geldiğini belirten Kural, Trump Cadde'nin de şu anda 20'yi aşkın cafe ve restoran ile hizmet verdiğini, 6 milyon dolar yatırıma sahip Trump Cadde'nin üzerini 1 milyon dolar ek yatırımla kapattıklarını söyledi. Tramp Cadde'de geçen yıl 20 konser gerçekleştirildi ve bu konserleri 160 bin kişi izledi.
2014 yılında gerçekleştirdikleri kampanyalar ve etkinliklerle de ziyaretçilerle sağlam bir bağ kurmayı başardıklarını kaydeden Kural, "İndirimin indirimi kampanyaları ile mağazalardaki oranların üzerine yüzde 20 Trump indirimi yaptık. Belirlediğimiz beş kategoride başarı sağlayan marka çalışanlarına altın hediye ettik. Kampanyanın geçerli olduğu günlerde mağazaların ciroları yüzde 300'evaran oranlarda arttı. 2015'te de bu özel gün kampanyaları devam edecek" dedi.
Kur sabitlemesi ilerki dönemde
Son dönemde artan dolar kuru ile ilgili de konuşan Kural, AVM ve markaların uzun bir yolda birliktelik yaşadıklarım ve bu anlamda dönem dönem karşılıklı fedakarlıkta bulunduklarım söyledi. Kendilerinin de başlangıçta kademeli kira sistemi uyguladıklarını belirten Kural, "Geçtiğimiz dönemde benzer bir durum yaşandı ve biz o dönem reel kurun yüzde 15 aşağısına sabitledik kuru. Kurun stabil olmasını bekliyoruz. Şu an için bir karar almadık ama ilerleyen dönemde kur sabitleme seçeneğini değerlendirebiliriz" diye konuştu.
Dünya