Trump Towers AVM'ye 9 bin metrekarelik çocuk platformu kuruldu!
Alışveriş merkezlerine ziyaretçi çekmek için bir neden yaratmak gerektiğini söyleyen FYP Proje, Pazarlama ve Geliştirme'nin Kurucusu Füsun Yılmaz Phillipson, bu amaçla danışmanlığını üstlendikleri Trump Towers AVM'ye 9 bin metrekarelik bir çocuk platformu
FYP Proje, Pazarlama ve Geliştirme’nin Kurucusu Füsun Yılmaz Phillipson, ön açılışı 15 Mart’ta, resmi açılışı ise nisan başında gerçekleştirilecek olan Trump Towers Alışveriş Merkezi ile farklılık yaratmak istediklerini söyledi. FYP olarak Trump Towers’ın satış, pazarlama ve danışmanlığını üstlendiklerini belirten Füsun Yılmaz Phillipson, çocuk ve gençlik konusunun alışverişte ayrıca işlenmesi gereken bir değer olduğunu kaydetti. Alışveriş merkezlerine (AVM) ziyaretçi çekmek için bir neden yaratmak gerektiğini vurgulayan Phillipson, “Projeye başlarken AVM’den öte ailelerin eğlendiği bir mekan olmalı diye düşündük. Bu amaçla Trump Towers AVM’ye 9 bin metrekarelik bir çocuk platformu kurduk. Bu platform çocukların eğitilerek eğlendiği ve çeşitli aktivitelerle zenginleştirilen bir alan olacak. Türkiye’nin en yoğun çocuk platformu Trump Towers Alışveriş Merkezi’nde olacak” dedi. Trump Towers AVM’De sadece çocuklara özel olarak tasarlanan ‘çocuk katı’ bulunduğunu ifade eden Phillipson, “Bu alan çocukların kendilerini özel ve çocuk gibi hissetmesi için tasarlandı. Çocuklara özel moda markaları ve favori lezzetlerin bulunduğu bu katta Türkiye’nin ilk Disney Tiyatro’su da bulunuyor” diye konuştu. Ramiz Çocuk, D&R Kids Çocuk katı için markaların da özel çocuk markaları yarattıklarını anlatan Phillipson, “Bu bölümde özel tasarım D&R Kids ve Ramiz Çocuk gibi markaların ilk kez oluşturdukları konsept mağazalar yer alacak. Yine Burger King çocuk mönüsüyle faaliyet gösterecek” dedi. Arkadaş ablalar eşlik edecek AVM bünyesinde Trump Kids Konsiyerj Hizmeti de verileceğini belirten Phillipson, şu bilgileri verdi: “Hem çocuklar hem de ebeveynler bu hizmetin avantajlarından yararlanabilecek. Bu hizmetle ‘arkadaş ablalar’ konsepti yarattık. Ablalar bu bölümde çocuklara eşlik edecekler. Beraber tiyatro izleyecek, beraber yemek yiyecekler. Böylece anneler rahat rahat alışveriş yapabilecek. Kısaca çocukların özgür, annelerin rahat ettiği bir ortam yaratacağız.” Promod geliyor Promod, Crocs, Gymboree, Pure Jatomi Fitness Center gibi markaların Trump Towers AVM ile Türkiye’ye pazarına giriş yaptığını söyleyen Füsun Yılmaz Phillipson, “Bunların yanı sıra İpekyol, Kiğılı, Boyner, Mango, Damat&Tween, Migros, Dufy, Twist, Sarar, Paşabahçe, İnci, Network, Desa, Divarese, Saat&Saat gibi önde gelen markalar da AVM’deki yerlerine aldı” dedi. Street food konsepti Trump Towers AVM’de Türkiye’yi yeni bir konseptle tanıştıracaklarını söyleyen Füsun Yılmaz Phillipson, “Bu konsept ‘street food’ adını verdiğimiz ‘sokak yemekleri’ konsepti. Bu bölüm 1500 metrekarelik açık alanda kuruldu. Bu alanda ekmek arası yiyeceklerden çorbaya kadar çeşitli yemekler bulunacak” dedi. Phillipson,toplamda 43 bin metrekarelik kiralanabilir alana sahip olan Trump Towers İstanbul Alışveriş Merkezi’ne günde 35 bin kişilik trafik beklediklerini kaydetti. 20 yıldır sektörde FYP olarak 20 yıldır gayrimenkul sektöründe faaliyet gösterdiklerini söyleyen Füsun Yılmaz Phillipson, “Arsadan satış pazarlamaya, konsepte kadar anahtar teslim hizmet veriyoruz” dedi. Yurtdışında Azerbaycan ve Gürcistan’daki projelere de danışmanlık verdiklerini belirten Yılmaz, FYP’yi eşi Tony Phillipson ile birlikte hayata geçirdiklerini anlattı. Milliyet