22 / 12 / 2024

Tünel, markaların yeni cazibe merkezi olacak!

Tünel, markaların yeni cazibe merkezi olacak!

Markalar 'Tünel'e girdi... İstiklal Caddesi'nin sonundaki Tünel, metro durağı ve artan turist potansiyeli sayesinde lüks markaların yeni cazibe merkezi oluyor



İstanbul"un kalbi Beyoğlu"nun komşu rakipleri artıyor. Önce Galata, şimdi de Tünel bölgesi giderek markaların merkezi olmaya başlıyor. Beyoğlu Belediyesi"nin yatırımları, Maslak-Taksim metrosunun şžişhane durağının açılması ile Tünel bölgesinin artan turist potansiyeli ünlü perakende ve restoran markalarının akın etmesine neden oldu.

Bölgeyi ilk keşfedenler arasında Bilsar Tekstil gelirken, onu yine kendine özgü tasarımları ile dikkat çeken BNG markası takip etti. şžimdi Mudo"da bölgede yeralmak için mağaza arayışlarını sürdürüyor. Sadece moda perakendecileri değil restoranların da yeni gözdesi olan bölgede Big Chef"s ve Miss Pizza restoran açarken, Sushico da yeni yer için çalışmalarını sürdürüyor.

Bölgedeki gelişmeyi tetikleyen ise 2 yıl önce Beyoğlu Belediyesi"nin yaptığı alt ve üst yapı çalışmaları oldu. Beyoğlu Belediyesi"nin tarihi binasının da yer aldığı ve etrafında bir sürü tarihi yapının da bulunduğu bölge belediyenin yaptığı aydınlatma ve peyzaj çalışmalarıyla farklı bir görünüme kavuştu. Böylece Tünel ve şžişhane, geçiş ve duraklama noktası olmaktan çıkıp vakit geçirilen bir bölge haline geldi.

İlk adımı Bilsar attı
Tünel bölgesini ilk keşfeden perakende markalarından birisi Bilsar oldu. Bilstore markası ile bölgenin ilk mağazasını açan ve genel müdürlüğünü de buraya taşıyan Bilsar, diğer perakendeciler için de yolu açtı. Firma, geçtiğimiz aylarda bölgedeki Bilstore mağazası içinde Türkiye"nin ilk müze mağazası Bilsart"ı açarak konseptini yeniledi. Yine ilk mağazasını Tünel"de açan BNG de bu yıl içinde hem bölgedeki mağazasını daha büyük yere taşıdı hem de genel merkezini getirdi.

Bölgeye olan ilginin son dönemde arttığını belirten Bilsar Tekstil Yönetim Kurulu Başkanı Selman Bilal, œSadece mağaza olarak değil birçok firma genel müdürlüğünü de buraya taşımak istiyor. Bölgenin gelişimi her geçen gün artıyor. şžu anda birçok marka burada yerarıyor. Bizde bölgede yeralan yatırımcılar olarak bölgenin çehresinin düzelmesi için belediye ile birlikte çalışıyoruz. şžimdi Belediyenin yanında yeralan merdivenleri ve eski Elektrik binasını buradaki firmaların katkısı ile yenileyeceğiz diye konuştu.

Bölgede yeralmak isteyen markaların ağırlıklı olarak butik markalar olduğuna dikkat çeken BNG markasının ortaklarından Nilgün Gülen, œBulunduğumuz sokakta birçok küçük dükkanın bu tarz butik markalar tarafından tutulduğunu biliyorum. Bunun yanında çok fazla cafe ve restoran açılıyor dedi.

BNG olarak ofislerini de bölgeye taşıdıklarını kaydeden Gülen, şöyle konuştu: œBurasının bizim marka kimliğimizi de daha çok yansıttığını düşünüyorum. Bunun yanında bölgede son dönemde ciddi bir turist potansiyeli var. Mağazamızın yüzde 60 cirosunu turistlerden sağlıyoruz. Özellikle eski İstanbul"u merak eden Avrupalı turistler bölgeye çok gelmeye başladı. Bu nedenle perakende markaları ve restoranlar burayı tercih ediyor.

İşte o markalar
Bilsar Tekstil
BNG
Mudo
Big Chef"s
Miss Pizza
Sushico
Radikal/SEVGİ SAYAR BAşžARAN


Geri Dön