Tür-mak Yapı Center, dünya markası olarak göz dolduruyor!
Yapı sektöründe Konya'nın kalbi konumundaki Tür-mak Yapı Center 3 kıtaya ulaşan bir dünya markası. Türkiye'nin her yerinde hizmet veren Tür-mak Yapı Center'ın Çin'de fabrikaları bulunuyor
ABD, Birleşik Arap İlkleri, italya ve İspanya'ya kadar uzanan büyük bir ı olan Tür-mak Yapı Center yeni atılımlarıyla bir dünya ası olarak göz dolduruyor. Lrma perakende müşterilerinin yanı sıra şu an emde olan site anlayışk organizasyonlarda, villa Dİekslerinde, özel ofis ve genel idari bina yenileme ve ıtlannda, okul, hastane, otel, mağaza, restoran ve AVM lerinde fazlasıyla yer alıyor. Firma son olarak yaptığı mmuz ayında hizmete'geçirdiği kendi grubuna ait İkonyum Apart Otel'le de adından söz ettiriyor.
EVİNİZ İŞYERİNİZ YENİ BİR KİMLİK KAZANSIN
ünyaca ünlü markalarla yaşam ve çalışma alanları uran, bu alanlara yeni bir kimlik kazandıran 40 kişilik ısyonel kadrosu ve 5 genç iç mimarla çalışan firma, : ürün portföyüne sahip. Tür-mak inşaat sektörü ı malzeme hariç) için gerekli olan bütün leri bünyesinde bulunduruyor, îramik, porselen-seramik, vitrifiye, batarya, banyo, o dolapları, duş sistemleri, mutfak, ankastre, kristal-mozaik, duvar kağıdı, parke, laminant parke, şömine, ahşap kapı, doğal taş, mermer gibi birçok farklı marka ün seçeneklerini Tür-mak'ta görmek mümkün.
DÜNYA DEVLERİ TÜR-MAK'ta
Tür-mak kendi markaları olan Granistore, Türser, İco-nium, Mysticcollection'un yanı sıra seramik alanında kendi itha¬latı olan İspanyol/ Emigres, Realonda, Pamesa,Azteca, Gomez, Dubai/ Rak Ceramics; İtalyan/ Cedir; Mısır/Gemma markaları ve Konya Bölge Bayi¬liğini yaptığı Toprak, Bien, Termal, Aparıcı, İris, Gam-barelli; banyo ve batarya alanında Duravit, Grohe, İdeal Standad, Nevvarc, Artemis, Orka, Armadiart; mutfak ve ankastre alanında Veneta Cuicine, Franke, Teka, Blanco, Silverline, Ariston ve Getaart; duvar kağıdında Marburg, Rasch, As Creation, yapı kimyasallarında ise YKS, Kalekim, Entegre ve Berico markalarıyla müşterilerine hizmet sunuyor.
Tür-mak Genel Müdürü Ali Türkyılmaz, Tür-mak Yapı Center'in başarısının en önemli sırrının ise müşteri memnuniyetinden geçtiğini dile getirdi. Türkyılmaz, "Müşteri beklentileri ürün, marka, ekonomik ürün, modern, klasik, sade, renkli, kaliteli, kişiden kişiye, bölgeden bölgeye farklılık gösteriyor. Müşteri odaklı çalıştığımız için bütün bu beklentileri yapılan alan analizi çalışmalarımızla tespit ederek müşteriye yönelik stratejimizi belirtiyoruz. Satış sonrası da her zaman Tür-mak markası olarak yaptığımız işi üstleniyor, bizim dışımızda gelişen olumsuzluklarda bile müşterimize yardımcı oluyoruz" dedi. Bayi ağı ile Türkiye'ye ve Avrupa'ya hizmet verdiklerini söyleyen Türkyılmaz en büyük hedeflerinin ise franchsing uygulamasıyla dünyaya yayılmak olduğunu söyledi