Genel

Tür - Mak Yapı Center yurtdışına yöneliyor!

Tür-Mak Yapı Center Genel Müdürü Ali Türkyılmaz, inşaat malzemelerinin tasarım, tedarik ve uygulamaları alanında 50 marka ve 100'lerce çeşit ürünü aynı çatı altında buluşturduklarını belirtti

İnşaat malzemelerinin tasarım, tedarik ve uygulamaları alanında 50 marka ve 100'lerce çeşit ürünü aynı çatı altında buluşturduklarını belirten Tür-Mak Yapı Center Genel Müdürü Ali Türkyılmaz, 2010 yılında yapacakları yeni yatırımlarla Tür - Mak Yapı Center'ı yurtiçi ve yurtdışında yaygınlaştıracaklarını söyledi. Yurtiçinde franchising sistemine geçeceklerini kaydeden Türkyılmaz, yurtdışına açılmak için de hazırlıklarını tamamladıklarım açıkladı. Türkyılmaz, şöyle konuştu:
"Amerika'da 1000 metrekarelik alanda kurulu ofis ve depomuzda Türkiye'den ihraç ettiğimiz doğaltaş ve seramik ürünlerin toptan satışını yapmaktayız. 2010 yılında bu oluşuma ek olarak ABD'de bir de mağaza açmayı hedefliyoruz. 2004 yılından bu yana Uzakdoğu'dan ithal ettiğimiz ürünlerle müşterilerimize farklı ürün gruplarıyla hizmet vermekteyiz. Mevcut ithala timizi italya ve İspanya ile desteklemeyi planlıyoruz. 2004'ten bu yana seramik, doğal taş, cam mozaik ürünlerini ulusal ve uluslararası fuarlarda sergilemekteyiz. İhracat ayağında ABD'nin yanı sıra Avrupa ülkeleri, Arap ülkeleri, Ukrayna, Rusya ve Türki Cumhuriyetleri'ne de açılmayı hedefliyoruz. Hatta şu anda Hollanda'da faaliyet gösteren bir bayimizi merkez olarak kullanarak diğer Avrupa ülkelerine buradan açılmayı planladık."

Türkyılmaz, mağazalarında müşterilerine yerli ve ithal seramik, vitrifiye, batarya, İtalyan mutfak, ahşap kapı, laminant ve lamine parke, doğalgazlı elektrikli şömine, duvar kağıdı, banyo dolabı ve aksesuarları, küvet ve duş sistemleri, doğal taş kaplama ve mozaik, cam mozaik, ankastre, sıhhi tesisat ürünleri ile yapı kimyasalları ürünleriyle hizmet verdiğini söyledi.
Tür - Mak Yapı Center'ın 2003 yılından sonra kendi marklarım oluşturduğunu belirten Türkyılmaz, 'Grani Store'çatısı altında granit ve seramik, Türser' ile duvar ve yer kaplama fayansı ile seramik, 'Mystic Collection' markası ile de cam mozaik ve doğal taş ürünleri alamnda hizmet verdiklerini kaydetti.
2010'da İstanbul 'da da bir mağaza açmayı hedeflediklerini dile getiren Türkyılmaz, bu geniş ürün yelpazesini ve konseptini bu mağaza ile desteklemek istediklerini, ithalatını yaptıkları ürünlerin bayilik organizasyonunu da istanbul 'dan yürütmeyi planladıklarını kaydetti.

Ciro 50 milyon TL'ye çıkacak

2009 yılında Çin'de olmayı planladıklarını ancak global kriz nedeniyle bu hedeflerini ertelediklerini belirten Türkyılmaz, tüm bu organizasyonları oluşturduktan sonra şu anda yaklaşık 20 milyon TL olan cirosunu 50 milyon TL'ye çıkarmayı hedeflediklerini açıkladı.
Milliyet