Genel

Türkiye perakende sektörü 2012'de yüzde 20 büyüyecek!

Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Yılmaz Yılmaz, Türkiye perakende sektörünün 2012 yılında dünya ekonomisindeki durgunluk beklentilerine rağmen, 2011 sonu için beklenen yüzde 13-14'lük büyümenin de üzerine çıkarak, yüzde 15-20 büyüyeceğini söyledi

Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Yılmaz Yılmaz, Türkiye perakende sektörünün 2012 yılında dünya ekonomisindeki durgunluk beklentilerine rağmen, inşaat aşamasındaki AVM'lerin açılacak olması, tüketici güveni ve büyüme trendinin devam etmesine paralel olarak 2011 sonu için beklenen yüzde 13-14'lük büyümenin de üzerine çıkarak, yüzde 15-20 büyüyeceğini söyledi. 2011 sonunda sektörün yaklaşık yüzde 13-14'lük bir büyüme ile 220-230 milyar dolar hacme ulaştığını belirten Yılmaz, "2012'de iç ve dış pazarlarda rakiplerimize karşı dezavantajlı bir konumda olma riski yaratsa da Türk markalarının esneklikleri ile bu olumsuzlukla başa çıkacağımızı umut ediyoruz" dedi.

Sabah