Teknoloji

Twitch’de yayıncıların para kazanmasını sağlayacak yeni yollar belli oldu! İşte detaylar!

Twitch'e 2023'te eklenecek özellikler belli oldu. Yayıncıların para kazanmasını sağlayacak yeni yollar geliyor. İşte haberin detayları… Platform, reklam konusunda değişikliklerden yayıncıların para kazanmasını sağlayacak yeniliklere kadar birçok özellik getireceğini açıkladı

Twitch, 2023 yılı için yol haritası yayınladı. Platform, reklam konusunda değişikliklerden yayıncıların para kazanmasını sağlayacak yeniliklere kadar birçok özellik getireceğini açıkladı. Dünyanın en popüler canlı yayın platformu Twitch, 2023 yılında getireceği özellikler için bir yol haritası duyurdu. Yeni özellikler, reklamlar, yayıncıların para kazanmasını sağlayacak yeni seçenekler gibi birçok konuyu ele aldı.

“HEM TOPLULUKLARINIZIN HEM DE TWİTCH’TEKİ KAZANÇLARINIZIN BÜYÜMESİ”

Webtekno’nun haberine göre, şirketin yönetici tarafından Tom Verilli ve Mike Minton tarafından paylaşılan bir açık mektupta özelliklerden bahsedildi. Buna göre platforma gelecek yenilikler, yılın ilk yarısında çıkış yapacak. İkili, açıklamalarında bununla ilgili, “Bu yıl için ana odağımız, hem topluluklarınızın hem de Twitch’teki kazançlarınızın büyümesidir” açıklamasını yaptı.

Twitch'e 2023'te eklenecek özellikler belli oldu. Yayıncıların para kazanmasını sağlayacak yeni yollar geliyor. İşte haberin detayları…

ELEŞTİRİLEN HEDEFİ OLMUŞTU

Twitch’de yayıncıların para kazanmasını sağlayacak yeni yollar belli oldu! İşte detaylar! Yapılacak büyük değişikliklerin bazıları ‘Reklam Teşvik Programı’nda olacak. Bu program, yayıncılara güvenilir, sabit, aylık reklam geliri kazanma imkânı sağlıyordu. Ana amaç ise, önceden ayarlanmış reklam zamanlaması ve otomasyon ile reklam yükünü düşürmekti. Ancak yayıncılar, mevcut sistemi karmaşık olması ve reklamlar üzerindeki kontrol eksikliği nedeniyle eleştirilerin hedefi olmuştu.

ESNEKLİK SİNYALİ GELDİ

Twitch’in değişiklikleri de bu şikâyetlerin ardından geldi. Verilli ve Minton’a göre program, bu yıl içinde güncellenecek ve yayıncılara reklam sayısını ayarlama konusunda daha fazla esneklik sağlanacağıyla ilgili detaylar verildi. Aynı zamanda daha fazla görünürlük ve kontrol sağlayacak şekilde de güncelleme söz konusu olacak.

Yayın öncesi reklamlar konusunda da değişiklikler olduğundan bahsetmek gerekir. Örneğin, saatte üç reklam yayınlamak, tüm yayın öncesi reklamların devre dışı bırakılmasına neden olacak. Ayrıca resim içinde resim (PIP) özelliğinin bu reklamların çoğuna uyarlanacağı ifade edildi. Böylelikle yayıncıların yaklaşan reklamları izleyenlere haber verecek şekilde işaretleyebileceği de kaydedildi.

Gözler bu tarihteydi! Sonunda muhtemel çıkış tarihi paylaşıldı

Oyunseverleri zil takıp oynatacak haber! Oyunlara yılın indirimi yapıldı! İşte fiyatlar!

 GeForce RTX 4080'in bu özelliği oyunculara sevinç çığlıkları attıracak! Oyun dünyasında yeni dönem