Viaport AVM 3. etabı ile genişlemeye devam ediyor!
Türkiye’nin en çok ziyaretçi çeken yaşam merkezlerinden biri olan Viaport, üçüncü etabı ile genişliyor. Toplamda 22 bin metrekarelik yeni kısımda kiralamalar için perakende devleri adeta yarışıyor…
Açıldığı günden itibaren 6 yılda 120 milyonu aşkın kişiyi ağırlayan Viaport Yaşam Merkezi, yeni etabıyla mağaza karmasını genişletmeye devam ediyor. 2 kısım olarak tasarlanan yeni etapta, 1.kısımda kiralamalar tamamlandı. İlk etabın 4 bin metrekarelik alandan oluştuğunu belirten ViaDMC Kiralama Direktörü Ogün Turanlı, “Viaport’ta yeni etapta, Nike, LC Waikiki, Ayakkabı Dünyası, Çift Geyik Karaca, My House, Gloria Jeans Cafe ve Defacto yer alıyor.” diye konuştu. İkinci etabın 18 bin metrakere büyüklüğünde olacağını aktaran Turanlı, “İçerisinde 10 bin metrekare yapı market bulunacak. Üst katında ise, meydanda Luxury fine dining restaurant yer alacak ve çevresinde yabancı lüks markalar mono brand outlet mağaza olarak yerini alacak” dedi.
LCW ve Defacto Viaport’ta ikinci mağazasını açıyor…
İlk etabın 25 Ekim’de Viaport ziyaretçilerine açılacağını kaydeden Turanlı, “Viaport AVM’de Defacto ve LCW ikinci mağazasını açıyor. Markalarımıza mevcut metrekareleri yetmediği için, yeni etapta ikinci mağazalarını açma ihtiyacı duyduk. Viaport Asia’dan sonra Viaport Venezia ile “Outlet” konseptimizi Avrupaya taşıyoruz” dedi. Viaport’un bu başarısının, kendine has bir konsepti olduğuna vurgu yapan Turanlı, “Outlet demek sadece ucuz fiyatlı seri sonu ürün demek değildir. Bunu anlayan tüketici soluğu Viaport’ta alıyor. Bizim AVM’lerimizde sadece seri sonu ürünler yok, birçok marka özel outlet koleksiyonlar üretiyor” diye konuştu. Viaport’u diğer outletlerden ayıran farkın, mağazalardaki ürünlerin yüzde 70’i mutlaka outlet ürün bulunması zorunluluğu olduğunu belirten Ogün Turanlı, “Sadece tabelada outlet yazan bir AVM değiliz. Her 3 ayda bir mağazalarda outlet ürün denetlemesi yapıyoruz” dedi.