23 / 12 / 2024

VitrA ve Artema banyo trendlerini UNICERA'da tanıtacak!

VitrA ve Artema banyo trendlerini UNICERA'da tanıtacak!

Eczacıbaşı Yapı Ürünleri Grubu, VitrA, Artema ve Burgbad markalarının 2016 banyo ve seramik koleksiyonlarını, 23-27 Şubat tarihleri arasında düzenlenen 28. Uluslararası Seramik Banyo Mutfak Fuarı Unicera’da tanıtıyor.



Eczacıbaşı Yapı Ürünleri Grubu, VitrA, Artema ve Burgbad markalarının 2016 banyo ve seramik koleksiyonlarını, 23-27 Şubat tarihleri arasında düzenlenen 28. Uluslararası Seramik Banyo Mutfak Fuarı Unicera’da tanıtıyor. VitrA’nın ileri teknoloji ve tasarım anlayışıyla üretilen koleksiyonlarında, kişiselleştirilmiş konfor, işlevsel, erişilebilir ve duyulara daha fazla hitap eden tasarımlar ön plana çıkıyor. VitrA’nın 2016 koleksiyonunda trendlere öncülük edecek modern veya klasik tasarımları; sıcaklığıyla mekânları ısıtacak, hiç eskimeyecek zamansız ve şık mekanlar yaratmaya hazırlanıyor. Fuarda, birbirinden farklı boyut, doku, desen ve yüzey seçeneklerine sahip onlarca yeni tasarımın tanıtılmasının yanı sıra, VitrA’nın yeni müşteri deneyimi VitreAlity sayesinde, ziyaretçilerin ürünleri gerçeğe en yakın haliyle deneyimleme, hayal ettikleri banyoyu 3 boyutlu olarak görme ve inceleme fırsatı sunulacak.

 

Konuyla ilgili; Eczacıbaşı Yapı Ürünleri Grubu Pazarlama Başkan Yardımcısı Deniz Aktürk Erdem, “İlk yılından bu yana katıldığımız UNICERA Fuarı, sektör için olduğu gibi bizler için de büyük önem taşıyor. Her sene olduğu gibi, yeni koleksiyonlarımızı Türk tüketicisiyle ilk kez UNICERA’da buluşturuyoruz. Bu yıl, yeni koleksiyonlarımızın yanı sıra, yepyeni bir müşteri deneyimi sunacağımız için de farklı bir heyecan taşıyoruz. VitrA ve Artema; banyo mobilyasından seramiğe, karodan armatüre her şey için toplu çözüm sunuyor. Müşteri deneyimine yeni bir boyut katan VitreAlity uygulamamız sayesinde ise kullanıcıların ihtiyaç ve zevkini anlayıp, binlerce  seçenekten onlar için en uygun olanını sanal gerçeklikle gösterebiliyoruz.” açıklamasında bulundu. Profesyoneller ve tüketicilerle buluşmanın değerine vurgu yapan Erdem, koleksiyonlarının yanı sıra, kullanıcıların hayallerini gerçekleştirecek VitreAlity’ye de çok güvendiklerini belirtti.  


Haber AA'da şu şekilde yer aldı;


VitrA ve Artema, 2016 yenilikleriyle banyo trendlerini UNICERA’da tanıtacak. 


Şirketten yapılan açıklamaya göre, Eczacıbaşı Yapı Ürünleri Grubu, VitrA, Artema ve Burgbad markalarının bu yılki banyo ve seramik koleksiyonlarını, 23-27 Şubat tarihlerinde düzenlenecek 28. Uluslararası Seramik Banyo Mutfak Fuarı UNICERA’da beğeniye sunacak.


VitrA’nın ileri teknoloji ve tasarım anlayışıyla üretilen koleksiyonlarında, kişiselleştirilmiş konfor, işlevsel, erişilebilir tasarımlar ön plana çıkıyor. 


Fuarda, farklı boyut, doku, desen ve yüzey seçeneklerine sahip onlarca yeni tasarımın tanıtılmasının yanı sıra VitrA’nın yeni müşteri deneyimi VitreAlity sayesinde ziyaretçilere, ürünleri gerçeğe en yakın haliyle deneyimleme, hayal ettikleri banyoyu 3 boyutlu görme ve inceleme fırsatı sunulacak. 


Açıklamada görüşlerine yer verilen Eczacıbaşı Yapı Ürünleri Grubu Pazarlama Başkan Yardımcısı Deniz Aktürk Erdem, UNICERA'nın büyük önem taşıdığını belirterek, şunları kaydetti: 


"Her sene olduğu gibi yeni koleksiyonlarımızı Türk tüketicisiyle ilk kez UNICERA’da buluşturuyoruz. Bu yıl, yeni koleksiyonlarımızın yanı sıra yepyeni bir müşteri deneyimi sunacağımız için de farklı bir heyecan taşıyoruz. VitrA ve Artema banyo mobilyasından seramiğe, karodan armatüre her şey için toplu çözüm sunuyor. Müşteri deneyimine yeni bir boyut katan VitreAlity uygulamamız sayesinde ise kullanıcıların ihtiyaç ve zevkini anlayıp, binlerce seçenekten onlar için en uygun olanını sanal gerçeklikle gösterebiliyoruz."


Erdem, profesyoneller ve tüketicilerle buluşmanın önemli olduğunu, koleksiyonlarının yanı sıra kullanıcıların hayallerini gerçekleştirecek VitreAlity’ye çok güvendiklerini de vurguladı.


AA


Geri Dön