Yapı-Endüstri Merkezi Yapı Kataloğu 2015 yayımlandı!
Yapı dünyasının bilgi merkezi Yapı-Endüstri Merkezi tarafından yayımlanan, yapı sektörünün en kapsamlı ürün ve malzeme kaynağı olan Yapı Kataloğu 2015 basılı versiyonu yayımlandı ve 38. Yapı Fuarı – Turkeybuild İstanbul’da kullanıcılarına sunuldu.
Basılı ve dijital versiyonlarıyla Türkiye’nin en kapsamlı yapı malzemesi başvuru kaynağı; YAPI KATALOĞU yenilendi
Yapı dünyasının bilgi merkezi Yapı-Endüstri Merkezi tarafından yayımlanan, yapı sektörünün en kapsamlı ürün ve malzeme kaynağı olan Yapı Kataloğu 2015 basılı versiyonu yayımlandı ve 38. Yapı Fuarı – Turkeybuild İstanbul’da kullanıcılarına sunuldu. Yapı Kataloğu’nun mobil versiyonu da geliştirilerek yenilendi ve 2.0 sürümü yayına açıldı.
Yapı sektörü özelinde malzeme ve hizmet sahibi firmalar ile tüketiciyi buluşturan, Türkiye’nin en kapsamlı yapı malzemesi başvuru kaynağı Yapı Kataloğu, yeni eklenen özellikleri ve dört platformlu yapısı ile üyesi olan firmalara malzeme ve hizmetlerini 150.000’in üzerindeki kullanıcıya tanıtma olanağı sunuyor. Kullanıcılar yenilenen kataloğa, İOS ve Android işletim sistemine sahip tüm tablet ve telefonlardan ulaşabiliyor ve binlerce malzeme, ürün ve firma bilgisinden yararlanıyor.
Yapı dünyasının bilgi merkezi Yapı-Endüstri Merkezi (YEM) tarafından yayımlanan ve kullanıcılarına daha fazla kolaylık sağlamak amacıyla yenilenen Yapı Kataloğu, yapı sektörünün en kapsamlı ürün ve malzeme kaynağını sunuyor. Dış cephe kaplamasından yer karosuna, banyodan çatıya, pencereden kapıya her sektör profesyonelinin aradığı malzemeyi bulabileceği Yapı Kataloğu’nu kullanıcıları basılı katalog olarak, hem de diledikleri dijital platformdan yapikatalogu.com, mobil uygulamalar ve www.yapikataloğu.com üzerinden indirilebilen e-katalog ile ulaşabiliyor.
Yapı sektöründe her türlü malzeme, ürün ve hizmete ulaşmak isteyenlerin vazgeçilmez başvuru kaynağı Yapı Kataloğu yeni yapısı ile artık kulanıcılarına, kapsadığı ürünlere ilişkin videolar, özel kampanyalar ve model bilgilerini de sunuyor. Kullanıcılar beğendiği bir ürünün farklı renk ve modelleri ile ürüne ilişkin özel satış kampanyası, ürün videoları veya uygulanmış referans proje bilgilerine de kolaylıkla ulaşabiliyor. Yapı sektörüne ilişkin düzenlenen “Sektörel Fuarlar” takvimi ve “Yeşil Ürünler” sekmesi de kataloğa eklenen yeni özellikler arasında yerini alıyor. Yapı Kataloğu kullanıcıları ayrıca ulaştığı ürüne ilişkin daha ayrıntılı bilgiye ulaşmak için, uygulamalarda ve sitede yer alan “Detaylı Bilgi” formunu doldurarak ilgili firmaya iletebiliyor ve firma ile direkt iletişime geçebiliyorlar.
Yapı Kataloğu üyeleri, mobil, web, basılı katalaog ve e-katalog olmak üzere 4 platformda yer alıyor
Yapı Kataloğu’nun mobil uygulamasının kullanıcı sayısı her geçen gün artıyor. Kullanıcı sektördeki ürün, malzeme veya hizmet firmaların referanslarına, bayi ve satış noktalarına “map” entegrasyonuyla ister web sitesi ister mobil platformlardan anında ulaşılabiliyor. Kataloğa üye firmalar, ürünlerini veya hizmetlerini mobil uygulamalar (iPhone, iPad, Android), websitesi, basılı katalog ve e-katalogda eşzamanlı tanıtma olanağını buluyor. Basılı Katalog 10 bin adet basılarak her yıl Yapı Fuarı – Turkeybuild İstanbul’da lanse ediliyor. yapikatalogu.com aylık ortalama 300.000 sayfa görüntülenmeyle aylık ortalama 80.000 tekil kullanıcıya ulaşıyor.
Uygulamayı iOs ve Android tabanlı telefon ve tabletlerde kullanan mobil kullanıcı sayısı ise Nisan 2015 verilerine göre 57.000 kişiyi aşıyor. Basılı kataloğun dijital versiyonu olan e-katalog’a ise yapikatalogu.com’dan flipbook formatında ulaşılabiliyor ve ücretsiz indirilebiliyor.
Ürün ve hizmetlerini tanıtmak isteyen firmalar, katalogda farklı üyelik modelleriyle diledikleri kadar ürünle yer alabiliyor. Kullanıcılar, 4 platform üzerinden 2.000’i aşkın firmanın iletişim bilgilerine ve hizmetlerine, 30.000’e yakın ürünün fotoğraflarına, uygulama detaylarına ve broşürlerine online olarak ulaşabiliyor. Yapı Kataloğu’nun iPhone/iPad uygulaması AppStore üzerinden, Android uygulaması ise Android Market üzerinden ücretsiz olarak indirilebiliyor.
Üyeler hedef kitleleriyle etkileşimli iletişim kurabiliyor
Üyelik Sistemi, katılımcılara basılı katalog ve e-katalogda sütun bazlı, yapikatalogu.com ve mobil uygulamalarda kendilerine özel tanımlı web sayfalarında diledikleri kadar görsel malzeme ve detaylı bilgilerle yer alma fırsatı tanıyor. Üyeler, dijital platformun olanaklarıyla hedef kitleleri ile etkileşimli bir iletişim kurabiliyor. Firmalar, üyelik sistemi kapsamındaki veya ekstra reklam seçenekleriyle sektör profesyonelleri ve son kullanıcılarla etkin bir şekilde buluşabiliyor.
Yapı Kataloğu’nda yer almak isteyen firmalar “Standart”, “Avantajlı” ya da “Kapsamlı” olmak üzere üç üyelik modelinden birini seçerek; yapikatalogu.com, mobil uygulamalar, basılı katalog ve e-katalogdan oluşan dört platformda ekstra reklam hizmetleriyle birlikte yer alabiliyor. Yapı sektörünün önde gelen hizmet ve malzeme üreticisi firmaları, Yapı Kataloğu ve uygulamaları sayesinde hedef kitleleri ile 365 gün 24 saat iletişim halinde kalabiliyor.
Yapı Kataloğu kullanıcılar için de pek çok avantaj sunuyor
Katalog kullanıcılara; aradığı ürünü veya hizmeti, aynı sayfada yer alan farklı marka ve modellerle alternatifleri arasından seçme şansı sunuyor. Ürün tabanlı bir sınıflama sistemine sahip olan katalogda ürünler türüne veya markasına göre bulunabildiği gibi benzer ürünler bir arada görülerek karşılaştırma yapılabiliyor. Detaylı bilgi için www.yapikatalogu.com adresine başvurulabiliyor.