22 / 12 / 2024

Yelken Kalıp'a Avrasya Pencere Fuarı’ndan yoğun ilgi!

Yelken Kalıp'a Avrasya Pencere Fuarı’ndan yoğun ilgi!

Yelken Kalıp A.Ş. katılım gösterdiği Avrasya Pencere Fuarı’nda yoğun ilgi gördü. Firma, 4 binden fazla ürün çeşidini müşterileriyle buluşturdu.



Sektörde yarım yüzyılı geride bırakan ve Fornax markası ile üretimde bulunan Yelken Kalıp A.Ş. katılım gösterdiği Avrasya Pencere Fuarı’nda yoğun ilgi gördü. 4 binden fazla ürün çeşidine sahip olan firma, en son bünyesine İTO Kilit markasında yer aldı. Yelken Kalıp, fuarda sürme ve ekstra güvenlik sistemlerini ön plana çıkardı.

Kapı, pencere aksesuarları ve kilitleri alanında sektörde yarım asrı geride bırakan Yelken Kalıp, 4-7 Mart tarihleri arasında Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilen Avrasya Pencere Fuarı’na katılım gösterdi. Ziyaretçileri için stat açan Yelken Kalıp, yoğun ilgiyle karşılaştı.

Avrasya Pencere Fuarı’na her yıl düzenli olarak katılan Yelken Kalıp, fuarda mevcut ürünlerinin yanında en son geliştirdiği yenilikçi ürünleriyle de yer aldı. Yelken Kalıp Pencere Kapı Aksesuarları ve Metal San. Tic. A.Ş. İcra Kurulu Üyesi Nuray Ergül Bulutlar, fuara 20 yıldır katıldıklarından bahsederek “Fuarlar sektör profesyonelleri ile bir araya gelmek açısından önemli alanlar. Aynı zaman diliminde farklı müşteri grubu ile bir araya geliyoruz. Sektördeki yenilikleri görüp kendi inovatif ürünlerimizi tanıtma fırsatı buluyoruz. Bu açıdan fuarları önemsiyoruz” açıklamasında bulundu. 

Avrasya Pencere Fuarı’nda da ürün portföylerinde bulunan ürünlerinin yanında AR-GE çalışmalarının ardından geliştirdikleri yeni ürünlerini tanıttıklarından bahseden Bulutlar, fuarda; PVC, alüminyum profillere uyumlu donanım sistemleriyle yer aldıklarını özellikle de sürme ve ekstra güvenlik sistemlerini ön plana çıkardıklarından bahsetti. Bulutlar, şirketlerinin şu anda 4 binden fazla ürün çeşidi ile faaliyet gösterdiğini ifade etti.

Yakın bir zamanda bünyelerine İTO Kilit markasını da kattıklarından bahseden Bulutlar, İTO Kilit ile sektördeki derinliklerini artırdıklarını vurguladı. Bulutlar, “2022 yılına kadar Türk kilit pazarındaki ilk 3 firma arasında olmayı hedefliyoruz. Bu strateji doğrultusunda yatırımlarımız devam edecek” diye konuştu. 


Geri Dön