Yeni otel markaları, Türkiye'ye akın ediyor!
Türkiye'de faaliyet gösteren yabancı otel zincir ve grupları, bünyelerindeki yeni markaları da beraberinde getiriyor
Akdeniz Turistik Otelciler ve İşletmeciler Birliği'nin (AKTOB), yaptırdığı bir araştırmaya göre, Türkiye'de faaliyet gösteren yabancı otel zincir ve gruplarının bir yandan mevcut markalarıyla işlettikleri tesislere yenilerini eklerken bünyelerindeki diğer markaları Türkiye'ye getirdikleri ortaya çıktı. Yabancı otel zincirlerinin Türkiye'ye ilgilerinin nedeni olarak, Türkiye'nin turizmde "turist ağırlayan" bir ülke konumunda olması gösteriliyor. Dünyaca ünlü oteller zinciri Hilton, Türkiye'de işlettiği Conrad ve Hilton International'ın yanı sıra, bünyesinde yer alan üç markayı daha Türk pazarına sokuyor. Grup bünyesinde yer alan Hilton Garden Inn, Hampton by Hilton ve Hilton World Wide Resort markaları, Türkiye'de de hizmet vermeye hazırlanıyor.
Yeni markalarını Türk turizm sektörüne sokan uluslararası zincir otellerden biri de InterContinental. Grup bünyesinde yer alan Crown Plaza, Kaf Holding'in Antalya Konyaaltında yaptırdığı otel için Türkiye'ye geldi. Bunların yanı sıra Türkiye'de Magic Life, Club Robinson ve İberotel markalarıyla hizmet vermekte olan TUI Grubu yeni markası Sensimar'ı, Thomas Cook ise Sentido'yu Türk turizmiyle buluşturuyor. Marriott'da grup bünyesindeki Edition, Palmali Holding iş birliği ile The Edition Hotel İstanbul'u açmaya hazırlanıyor. Golden Tulip Hotels markası da 2009'da pazara girenler arasında yer alıyor. Öte yandan, Gulet'in yeni markası Blue Collcetion'ın da Joy Hotels yönetiminde ilk defa Türkiye'ye geldi.
Türkiye'ye giren yeni otel markaları şöyle:
Ana Firma Getirdiği Marka Türkiye'deki Partneri
Thomas Cook Sentido Paloma Hotels
TUI Sensimar Emirhan Hotels
TUI Gulet Blue Collection Joy Hotels
Rewe Primasol Hane Hotels
Rewe LTI Lycus Hotels
Starwood W Hotels Bilgili Turizm Yat.
Golden Tulip Golden Tulip Ahenk Hospitality
Hilton Garden Inn Amplio Kosifler
Hilton ByHampton Durmazlar
Hilton World Wide Resort Göçay Grubu
Marriott Edition Palmali Holding
AA
Konuyla ilgili basında yer alan diğer haberler
Lüks otel markaları Türkiye'ye akın ediyor
Yabancı otel zincirleri yeni yeni markalar getiriyorlar. Son dönemde 11 yeni markanın bir kısmı otel açtı, bazıları da yeni otel açma hazırlığında
Türkiye'de faaliyet gösteren yabancı otel zincir ve grupları, bünyelerindeki yeni markaları da beraberinde getiriyor.
Akdeniz Turistik Otelciler ve İşletmeciler Birliği'nin (AKTOB), yaptırdığı bir araştırmaya göre, Türkiye'de faaliyet gösteren yabancı otel zincir ve gruplarının bir yandan mevcut markalarıyla işlettikleri tesislere yenilerini eklerken bünyelerindeki diğer markaları da Türkiye'ye getirdikleri ortaya çıktı.
Yabancı otel zincirlerinin Türkiye'ye ilgilerinin nedeni olarak, Türkiye'nin turizmde "turist ağırlayan" bir ülke konumunda olması gösteriliyor. Dünyaca ünlü oteller zinciri Hilton, Türkiye'de işlettiği Conrad ve Hilton International'ın yanı sıra, bünyesinde yer alan üç markayı daha Türk pazarına sokuyor.
Grup bünyesinde yer alan Hilton Garden Inn, Hampton by Hilton ve Hilton World Wide Resort markaları, Türkiye'de de hizmet vermeye hazırlanıyor.
Yeni markalarını Türk turizm sektörüne sokan uluslararası zincir otellerden biri de InterContinental. Grup bünyesinde yer alan Crown Plaza, Kaf Holding'in Antalya Konyaaltı'nda yaptırdığı otel için Türkiye'ye geldi.
Bunların yanı sıra Türkiye'de Magic Life, Club Robinson ve Iberotel markalarıyla hizmet vermekte olan TUI Grubu yeni markası Sensimar'ı, Thomas Cook ise Sentido'yu Türk turizmiyle buluşturuyor.
Marriott grup bünyesindeki Edition ise, Palmali Holding işbirliği ile The Edition Hotel İstanbul'u açmaya hazırlanıyor.
Golden Tulip Hotels markası da 2009'da pazara girenler arasında yer alıyor. Öte yandan, Gulet'in yeni markası Blue Collection da Joy Hotels yönetiminde ilk defa Türkiye'ye geldi.
Milliyet