18 / 09 / 2024

YKM, büyümesini yeni şubelerle sürdürüyor!

YKM, büyümesini yeni şubelerle sürdürüyor!

YKM, yıl sonuna kadar toplam 6 bin metrekare mağaza alanına sahip iki ayrı franchise şubesi açacak




Kriz döneminde müşterilerin ertelenmiş ihtiyaçlanm tekrardan gündemlerine almalarını sağlayacak kampanyalar organize ettiklerini söyleyen YKM Satış Operasyon Kiralama Grup Müdürü Emrah İnel, mağazalarında hayata geçirdikleri müşterilerin yaşam tarzına uygun ortamların ve yeni konseptlerin satışlarını önemli ölçüde arttırdığını kaydetti. 2010 yılının ilk yarısında satışlarının bir önceki yıla göre yüzde 15 büyüme gösterdiğinin bilgisini veren İnel, "Bu büyümenin ikinci yarı yılda da devam edeceğini öngörüyoruz. Bu yılki ciro hedefimiz, 470 milyon TL" diye konuştu.

Yurtiçinde İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa,  Adana  gibi büyük şehirler hariç tüm şehirlerde özellikle Doğu Anadolu, Güneydoğu Anadolu, İç Anadolu ve Karadeniz bölgelerindeki şehirlerde franchise görüşmesi yaptıklarını açıklayan İnel, yurtdışında ise Irak, Bulgaristan ve Suriye ile temaslarının devam ettiğini söyledi. 2010 Mart ayında Malatya'da MalatyaPark AVM içinde 2 bin metrekarelik mağaza açılışı yaptıklarına dikkat çeken İnel, "Yıl sonuna kadar toplam 6 bin metrekare mağaza alanına sahip iki ayrı franchise şube daha açacağız. Bu yıl içinde faaliyete geçme şansı olan üç ayn lokasyon için görüşmelerimiz sürüyor. 2011 yılında yurtiçinde toplam 5 bin 200 metrekare alanda faaliyet gösterecek iki mağaza için yatırımcılar ile sözleşmeler imzalanmış durumda. Üç mağaza için ise görüşmelerimiz sürüyor" şeklinde konuştu. İnel, franchise mağazalarının şirket cirosundan aldığı payın yüzde 25 olduğunu açıkladı.

3 bin 500'ü aşkın personel ve binin üzerinde aktif tedarikçüeriyle toplam 125 bin metrekare alanda yılda yaklaşık 33 milyon kişinin ihtiyaçlanna cevap verdiklerini kaydeden İnel, bir yıl içinde açmayı planladıkları Irak mağazasının yurtdışında yürütecekleri ilk operasyon olması açısından kendilerini çok heyecanlandırdığını söyledi. 2009 yılında mali krizin etkilerini en aza indirgemek için müşterilerinin alışveriş alışkanlıklan ve yaşam tarzlarını belirlediklerini aktaran İnel, "Geliştirdiğimiz *yaşam tarzı perakendeciliği'ne ağırlık verdik. Ayrıca müşteri taleplerinden yola çıkarak oluşturduğumuz YKM'ye özel marka ve koleksiyonlara yoğunlaştık" dedi.
Dünya


Geri Dön