18 / 11 / 2024

Zurich Sigorta, Benim Evim Sigortası'yla evin dışında da koruyor!

Zurich Sigorta, Benim Evim Sigortası'yla evin dışında da koruyor!

Zurich Sigorta, Benim Evim Sigortası'yla konut sigortası anlayışını tamamen değiştiriyor. İçerdiği teminatlarla sektördeki benzer ürünlerden farklılaşan Benim Evim Sigortası, sigortalıları evin dışındaki risklere karşı da koruyor




 

Konut sigortasına büyük önem veren Zurich Sigorta, 2011 yılında bu branşta rekor düzeyde büyüme gerçekleştirdi. Konut branşında yüzde 139 oranında artış yakalayan şirketin bu alandaki prim üretimi 16,5 milyon liraya ulaştı. 2012 yılında da bu branşta büyümesini sürdürmeyi hedefleyen Zurich Sigorta, Benim Evim Sigortası ürünüyle başlattığı kampanyada, erişilebilir fiyatlar ve geniş teminatlarla müşterilere konut sigortasını cazip hale getiriyor.   Benim Evim Sigortası, evin dışında da koruyor   Benim Evim Sigortası ile konut sigortası anlayışını tamamen değiştiren Zurich Sigorta, kiracı ya da ev sahibi farketmeksizin evi, içindeki eşyalarıyla birlikte güvence altına alıyor. Üstelik Benim Evim Sigortası, hırsızlık, yangın, su baskını ve deprem gibi standart teminatların yanı sıra içerdiği aile sorumluluk, ferdi kaza, kapkaç ve gasp gibi teminatlarla, sigortalılara sunulan hizmet yelpazesini genişletiyor. Sigorta kapsamında, aile bireyleri, olası kazalara ve hukuki uyuşmazlıklara karşı korunuyor ayrıca aile bireylerinin üçüncü şahıslara verdiği maddi zararlar da teminat altına alınıyor.    Mağazada kırılan biblo dert olmasın, köpeğinizin yaramazlıkları canınızı sıkmasın   Benim Evim Sigortası, sigortalısını evin dışında da koruyor. Sigortalının mağazada kazayla kırdığı biblo vb. değerli eşyaların maddi hasarları, köpeğinin başkasının eşyasına verdiği zararlar teminat altına alınıyor. Bunların yanı sıra çantasının sokakta çalınması riski de Benim Evim Sigortası’yla güvenceye alınıyor. Zurich Sigorta evin dışında gerçekleşen bu hasarları da konut sigortası kapsamında karşılayarak müşterilerine her yerde koruma sağlıyor.    Zurich Sigorta Pazarlama Koordinatörü Seyfi Orhan: “İhtiyaçları dinliyor ve uygun çözümler sunuyoruz”   Zurich Sigorta olarak müşteri talep ve beklentilerinin doğru analiz edilmesine önem verdiklerini belirten Zurich Sigorta Pazarlama Departmanı Koordinatörü Seyfi Orhan, Benim Evim Sigortası oluşturulurken sigortalıların farklılaşan ihtiyaçlarını göz önüne aldıklarını söyledi. Orhan, ürün geliştirme sürecindeki öncelikleriyle ilgili şöyle konuştu: “Sigortalılarımızın değişen ve farklılaşan ihtiyaçlarına cevap verebilmek için sürekli olarak kendimizi geliştirmeye, sunduğumuz ürünlerin kapsamını genişletmeye çalışıyoruz. Örneğin, Benim Evim Sigortası’nı oluştururken, köpeği komşusunun gözlüğünü kemirdiği için zarara uğradığını belirten bir müşterimizin ihtiyacından ilham aldık. Yaşanmış bir olaydan yola çıkarak, sektör genelinde ek teminat olarak sunulan bu hizmeti, Benim Evim Sigortası’nın ana teminatları arasına koyduk. Müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutabilmek için sigortalılarımızın ihtiyaçlarına tam olarak cevap verebilmek şirket olarak başlıca önceliğimiz.”   Danışmanlık hizmetlerinden faydalanma imkânı    Benim Evim Sigortası’nın uygun primlerle birçok riske karşı güvence sağladığının altını çizen Orhan, sigortalıların 7/24 Zurich Sigorta danışmanlık hizmetlerinden de faydalanabildiğini belirtti. Orhan, “Benim Evim Sigortası kapsamında; acil durumlarda ambulans hizmeti ve 7/24 tıbbi bilgiler konusunda danışmanlık hizmetleri ile su tesisatı, çilingir ve cam hizmetleri de yer alıyor. Bilgisayar, müzik seti, televizyon, çamaşır makinesi gibi elektronik cihazlarda ani ve beklenmedik herhangi bir nedenle oluşan hasarların gerektirdiği tamirat ve ikame masraflarını da kapsıyor” dedi.    “Konut branşında büyümeye devam”   2011 yılında konut branşında yakaladıkları büyümeyi, Benim Evim Sigortası’ndaki revizyonlarla 2012 yılında da sürdürmeyi hedeflediklerini belirten Seyfi Orhan, ürün çeşitliliğinin Türkiye'de yeterince gelişmediğine dikkat çekti. Orhan, “Şirket olarak müşterilerimize sunduğumuz ürün ve hizmetlerimizde fark yaratma hedefimiz var. Benim Evim Sigortası da sektörde fark yarattığımız ürünlerimizden birisi. Konut branşındaki stratejik yaklaşımımız sonucunda 2010 yılında tüm branşlar içinde 9. sırada olan ve yüzde 2 oranında üretim payına sahip olan konut sigortasında, 2011 yılında yüzde 139 gibi rekor düzeyde bir artış gerçekleştirdik. Konut branşının, Zurich Sigorta’nın hizmet verdiği tüm branşlar arasındaki sırası 7’ye, üretim payı da yüzde 5’e yükseldi. 2010’da 6 milyon lira olan prim üretimiyse 2011’de 16,5 milyon lirayı aştı. 2012 yılında da bu başarımızı sürdürmeyi hedefliyoruz” dedi.   Zurich Sigorta Grubu (Zurich), Avrupa, Kuzey Amerika, Latin Amerika, Asya-Pasifik, Orta Doğu bölgelerinde ve diğer pazarlarda bulunan şube ve ofislerden oluşan küresel bir ağa ve geniş bir ürün portföyüne sahip, lider sigorta sağlayıcısıdır. Şirket, bireylere, küçük iş yerlerine, orta ve büyük ölçekli işletmelere ve çok uluslu şirketlere yönelik, hayat dışı ve  hayat sigortası ürün ve hizmetlerinden oluşan geniş bir yelpaze sunmaktadır. Zurich, yaklaşık 60.000 çalışanı ile 170’ten fazla ülkede hizmet vermektedir.  Önceleri Zurich Finansal Hizmetler Grubu olarak bilinen grup 1872’de kurulmuştur. Grubun genel merkezi Zürih, İsviçre’de bulunmaktadır.. Zurich Sigorta Grubu Ltd (ZURN) Holding Şirketi, İsviçre Menkul Kıymetler Borsası SIX Swiss Exchange’de kote edilmektedir ve OTCQX’te tezgah üstü piyasada işlem gören 1. düzey American Depositary Receipt programına  dahildir. Zurich hakkında daha fazla bilgi www.zurich.com adresinden edinilebilir.   Zurich Sigorta çoklu dağıtım kanalı stratejisi ve banka sigortacılığındaki uzmanlığıyla en hızlı büyüyen hayat dışı sigorta şirketlerinden biridir. Şirket, 2010 yılında yaklaşık 231 milyon TL prim üretimi gerçekleştirmiştir. Zurich Sigorta ürünleri; bölge müdürlükleri, acenteler, brokerler ve finansal kurumlar olan 1.000’den fazla hizmet noktasında satışa sunuluyor. www.zurichsigorta.com.tr 

Geri Dön