23 / 12 / 2024

ASİAD’ın yeni projesi Acct Academy ile başarılı satış-pazarlama ekipleri yaratılıyor!

ASİAD’ın yeni projesi Acct Academy ile başarılı satış-pazarlama ekipleri yaratılıyor!

Avrasya Sanayici ve İş Adamları Derneği, yeni projesi “ACCT ACADEMY” ile inşaat sektörünün en büyük problemine çözüm sunuyor. ‘Yetersiz satış ve pazarlama ekibi’ konusu, “ACCT ACADEMY” tarafından ele alınıyor...



Kurulduğu günden bu yana iş dünyasına hizmet veren Avrasya Sanayici ve İş Adamları Derneği, yeni projesi “ACCT ACADEMY” ile inşaat sektörünün en büyük problemine çözüm sunuyor. Yüzlerce firmanın kanayan yarası olan ‘yetersiz satış ve pazarlama ekibi’ konusu, “ACCT ACADEMY” tarafından ele alınıyor. 


 

İş dünyasının sorun ve beklentilerini en iyi bilen olarak sürekli yeniliklerin peşinde koşan ASİAD, yine sektöre fayda sağlayacak bir projeye imza atıyor. ASİAD Genel Başkanı Ömer Faruk Başaran, “ACCT ACADEMY”  projesi için akademinin kurucusu olan Ahmet Tokaç ile bir araya gelerek projeyi onayladı. ASİAD’a katma değer getiren ACCT ACADEMY (ASİAD Corporate Consuntany Training) hayata geçirildi.


Amacı, her seviyedeki profesyonelin eğitim ihtiyacına cevap vermek olan ACCT ACADEMY hakkında bilgi veren Ömer Faruk Başaran, “Akademinin amacı kurum ve  kişilerin eğitim ihtiyaçlarını karşılamak üzere uzmanları ve akademi dünyasının en yetkin eğitmenleri ile birlikte eğitimler düzenlemek.  Firmaların karmaşık bulduğu konulara çözümler bulmak, uzmanların ve eğitmenlerin sahip olduğu engin deneyim ve bilgi birikimi ile farklı alanlardaki en son gelişmeleri üretmek” diye konuştu. 

 

Daha çok kamu ve özel kurumlara yönelik eğitim ve danışmanlık hizmeti vermek isteyen akademinin, inşaat sektöründen yoğun talep aldığını söyleyen Başaran, “Gayrimenkul sektöründe faaliyet gösteren kurumların en büyük sıkıntısı satış- pazarlama departmanlarının yetersizliği yönünde oluyor. Tüm sektörlere hizmet veren ACCT ACADEMY, inşaat firmalarının bu sıkıntısına da çözüm sunuyor. Her kurumun ihtiyacına göre tasarlanacak eğitim programları bazen 10 gün, bazen 1 ay, bazen de 1 yıl sürebiliyor. Hatta bazı kurumlarda oluşturulacak akademiler kurum istediği ve ihtiyacı olduğu sürece devam edebiliyor” dedi. 


Tüm akademi modellerinin kurumların ihtiyaçları doğrultusunda, her kuruma özel olarak tasarlandığını ve uygulandığını belirten Ömer Faruk Başaran; kurumların insan kaynakları ve eğitim birimleri ile konuşularak, belirgin ihtiyaçların dinlendiğini, çalışanlara değer katacak bilgilerin her kurumun kendi sektörüne yönelik örnekler ve uygulamalar eşliğinde verildiğini vurguladı. 


ACCT Academy olarak temel eğitim ve danışmanlık konu başlıklarında Satış Akademisi, Pazarlama & Markalaşma Akademisi, Dijital Pazarlama Akademisi, Lider Geliştirme Akademisi, Kurumsal Koçluk Akademisi, Kurumsal Yaratıcılık ve İnovasyon Yönetimi, Finans Akademisi modelleri oluşturuluyor. 


 


Geri Dön