Bayim Olur musun Fuarı 18 Eylül'de başlıyor!
Türkiye'den ve dünyanın pek çok ülkesinden 300'e yakın markanın katılımıyla gerçekleşecek olan fuar boyunca girişimciler yeni iş fırsatları yakalayabilme, markalar da yeni iş ortakları bulabilme şansını elde edebilecekler...
Franchising alanında ülkemizin ilk ve tek fuarı olan Bayim Olur musun Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı 18-21 Eylül tarihleri arasında kapılarını açıyor. Türkiye'den ve dünyanın pek çok ülkesinden 300'e yakın markanın katılımıyla gerçekleşecek olan fuar boyunca girişimciler yeni iş fırsatları yakalayabilme, markalar da yeni iş ortakları bulabilme şansını elde edebilecekler.
Bu yıl 13'üncüsü gerçekleştirilecek olan Bayim Olur musun Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı yine markalar geçidine sahne olacak. Medyafors Fuarcılık Organizasyonu, UFRAD(Ulusal Franchising Derneği) işbirliği ve Coldwell Banker sponsorluğunda düzenlenecek fuara bu yıl; kuru temizleme, takı- aksesuar, emlak, kozmetik, hizmet, cafe- restoran, gıda, eğitim, bilişim ve giyim gibi sektörlerde faaliyet gösteren ulusal ve uluslararası markalar katılacak. CNR Fuar Merkezi 2 ve 4. Hall'lerde yaklaşık 20.000m2 alanda gerçekleştirilecek fuara, her yıl olduğu gibi bu yıl da başta Ortadoğu ve Avrupa ülkeleri olmak üzere dünyanın pek çok ülkesinden yatırımcılar katılacak.
12 yıldır markalarla girişimcileri buluşturuyor
Medyafors Fuarcılık Genel Müdürü Aycan Helvacıoğlu fuarın ülke ekonomisinin gelişimi alanında 12 yıldır önemli bir misyon yürüttüğünü belirterek, markalarla girişimcileri buluşturturarak reel sektöre önemli katkıları olduğunu söyledi. Fuara olan ilginin her geçen yıl artarak büyüdüğüne dikkat çeken Helvacıoğlu, "Bu yıl da fuar pek çok yenilikler ve sürprizlerle 2014 yılında franchise sektörüne damgasını vuracak. Geçen yıl 250 civarında firmanın katıldığı fuara bu yıl 300'ün üzerinde bir katılım olacak. Ayrıca geçen yıl 25.000 olan ziyaretçi sayısının bu yıl 30.000'in üzerine çıkmasını bekliyoruz. Tüm sektörleri franchise sistemi çatısı altında toplayan fuar, bir yandan uluslararası markalara ev sahipliği yaparken öte yandan ulusal markaların güçlenmesine ve onların yurtdışına açılarak birer uluslararası markaya dönüşmelerine ön ayak olacak" dedi. Ulusal bir çok markanın, bugüne dek Bayim Olur musun Fuarı sayesinde satış noktalarını çoğaltarak, bir kaç şubeli noktalardan, büyük zincir markalar halini aldığını vurgulayan Helvacıoğlu, "Fuarımızın en önemli hedefi; Türkiye’den daha fazla markanın dünya pazarına açılmasını sağlayarak uluslararası pazarlarda daha fazla markayla temsil edilebilmesi ve ülke ekonomisine katkıda bulunmaktır" diye konuştu.
Fuara yabancılar damgasını vuracak
Medyafors Fuarcılık Genel Müdürü Aycan Helvacıoğlu, fuarın bu yıl da yurtdışından önemli misafirlerinin olacağının altını çizerek şöyle konuştu: "Bu yıl fuara Ortadoğu’nun franchise konusunda lider kuruluşu Francorp’un Başkanı Imad Charafeddine de katılacak. Charafeddine fuarda, Ortadoğu'da yatırım yapmak isteyen Türk Markaları ile görüşmeler yapacak. Ayrıca, Bayim Olur musun Franchising Fuarı’nın açılışında düzenleyeceği seminerde, Ortadoğu pazarı ile ilgili önemli detayları girişimciler ile paylaşacak. Ayrıca Karadeniz Franchise Federasyonu başkan ve üyeleri de fuarda markalarla buluşacak."
Markaların bayilik/ franchise bilgilerine ve ayrıca fuarla alakalı merak edilen her türlü bilgiye www.bayimolurmusun.com.tr web sitesinden ulaşılabilir.