29 / 04 / 2024

B&G Store mağaza sayısını 100'e çıkarmayı hedefliyor!

B&G Store mağaza sayısını 100'e çıkarmayı hedefliyor!

B&G Store, 75 olan mağaza sayısını 2018’de yurt içinde 100’e çıkarmayı hedefliyor. B&G Store, yurt içi yatırımlarını yurt dışı yatırımlarıyla eş zamanlı yürüterek, Avrupa’nın yanı sıra Ortadoğu’da da büyümeyi planlıyor.




Lüks çocuk giyiminde Türkiye’de ilk mağazalaşan marka olma özelliği taşıyan B&G Store, Türkiye’deki yatırımlarına ara vermeden devam ederken, yurt dışı için de kolları sıvadı. Hem kendi Ar-Ge çalışmaları ile hazırladıkları tasarımlarıyla hem de dünya markalarının ürünlerinin temsilcisi olma yönüyle, Türkiye’de çocuk giyimi standartlarını belirleyen B&G Store, Ortadoğu’da büyüme kararı aldı. Rusya’da iki mağazaları olduğunu söyleyen Yönetim Kurulu Başkanı Seyidullah Nebati, 10 Haziran’da Suudi Arabistan’da mağaza açacaklarını ve Ortadoğu’da büyümeyi hedeflediklerini söyledi. Nebati “Türkiye’nin önde gelen AVM’lerinde yer alıyoruz. B&G Store 75 mağaza ile hizmet veriyor. Yurt dışında da büyüme kararı aldık. Rusya’da mağazalarımız var, Londra’da mayıs ayı sonunda öncelikli olarak internet satışımız başlayacak. Ayrıca hedefler arasında Ortadoğu da bulunuyor. 10 Haziran’da Suudi Arabistan’da mağaza açacağız. 2018’de yurt içinde 100 mağazaya ulaşmak gibi bir hedefimiz var” dedi.

Yılı 70 milyon lira ciro ile kapatmayı hedeflediklerini belirten Nebati, 2016 ciro hedefini ise 85 milyon lira olarak planladıklarını anlattı. Türkiye’nin sevilen çocuk giyim markası B&G Store, özel tasarım koleksiyonlarının yanı sıra, dünya çocuk modasının Patrizia Pepe, Bikkembergs, Guess Kids, Cesare Paciotti gibi önde gelen markalarını da kendi çatısı altında topluyor. 


Geri Dön