23 / 12 / 2024

Kelebek 2015 yılında mağaza sayısını 200'e çıkaracak!

Kelebek 2015 yılında mağaza sayısını 200'e çıkaracak!

2014 yılının en hızlı büyüyen mobilya ve mutfak markası olan Kelebek, 2015 yılında mağaza sayısını 200’e çıkarmayı hedefliyor. Kelebek, yeni mağazalarıyla hem farklı coğrafyalardaki tüketicilere ulaşıyor, hem de girişimciler için cazip yatırım imkanı sunu



Kelebek, yeni mağazalarıyla hızlı büyümeye devam ediyor



Türkiye'de modüler mobilya ve mutfak denince akla gelen ilk marka olan Kelebek; yeni mağaza açılışlarıyla, geçen yıl olduğu gibi bu yıl da hızlı bir gelişmeye imza atmayı hedefliyor. Yurtdışında satış noktaları açmayı planlarken, Türkiye’nin birçok bölgesinde bayileşme sürecini sürdüren Kelebek; mobilya sektöründe köklü bir markanın bayisi olmak isteyenler ve kendi işini kurmayı planlayan girişimciler için prestijli, istikrarlı ve büyüyen yatırım fırsatları sunuyor. 


Bu yıl hedefimiz toplam 200 mağazaya ulaşmak

Kelebek olarak yalnızca yurtiçinde değil, aynı zamanda yurtdışında da önemli adımlar attıklarını belirten Kebebek Mobilya ve Mutfak Satış Direktörü Ali Serdar Sorfük, “2015 yılında Kelebek Mobilya mağaza sayısını 130’a, Kelebek Mutfak mağaza sayısını ise 70’e çıkarmayı hedefliyoruz” dedi.


Yeni mağazalarımızla her yerde fark yaratıyoruz

Geçen yıl gerçekleştirdiği çalışmalarla Türkiye’nin en hızlı büyüyen mobilya ve mutfak markası Kelebek’in bu yıl yüzde 60 büyümeyi hedeflediğini vurgulayan Ali Serdar Sorfük, “Türk mobilya sektörünün gelişiminde öncü rol oynayan bir kuruluş olarak, açtığımız her mağazanın, hem markamıza, hem de bulunduğumuz bölgeye ve ülke ekonomisine katkı sağladığına inanıyoruz. Tasarım ekibimizin özgün koleksiyonlarıyla trendleri belirlerken, müşterilerimizin modern, fonksiyonel ve estetik mobilya ihtiyacını karşılamayı amaçladığımız yeni mağazalarımızla, bulunduğumuz her yerde fark yaratıyoruz” diye konuştu. 


Müşterilerimize rahat alanlar sunuyoruz

Mobilya mağazacılığında yeterli ve elverişli bir teşhir alanı sunmaya önem verdiklerini belirten Ali Serdar Sorfük, Kelebek’in yeni mağazacılık yaklaşımıyla ilgili şunları söyledi: “Müşterilerimiz bir ürünü satın almadan önce yerinde deneyimlemek istiyor. Biz de Kelebek olarak müşterilerimizi rahat ettirecek, ürünü tüm ayrıntılarıyla rahatça inceleyebilecekleri bir alan sunma çabasındayız. Mobilya mağazalarımız, müşterilerimizin ürünleri birbirinden rahatlıkla ayırt edebileceği kalabalıktan uzak alanlar sunuyor. Kelebek Mutfak mağazamız ise kullanıcıya ve mekana özel tasarımlarla mutfakları keyifli bir yaşam alanına dönüştürmek isteyen müşterilerimize hitap ediyor.” 


Kelebek, farklılık isteyen her yaş grubunun ilgisini çekiyor

Kelebek’in ‘ulaşılabilir tasarım’ yaklaşımıyla sunduğu oturma grupları, yemek odaları, yatak odaları ve genç odaları; başta evlilik hazırlığındaki çiftler, evini yenilemek isteyenler, çocuk odası kurmak isteyen aileler ve kendisine ait bir oda isteyen gençler olmak üzere, mobilyada farklılık isteyen tüm kullanıcıların ilgisini çekiyor. 


Geri Dön