Bisse 2016 yılında mağaza sayısını 65'e yükseltmeyi hedefliyor!
Bisse Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Kefeli,yurt içinde 18, yurt dışında 39 mağazaya ve 420 kornera ulaştıklarını söyledi. Kefeli, 2016 yılında mağaza sayılarını 65’e, korner sayılarını da 500’e çıkarmak istediklerini aktardı.
GÖMLEKTE Türkiye’nin önde gelen markalarından olan ve 40 yılı geride bırakan Bisse, 18-25 yaş arasındaki erkekleri hedefleyen B76 markasını yarattı. Bisse Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Kefeli, yılda 1 milyon gömlek ürettiklerini belirterek yurt içinde 18, yurt dışında 39 mağazaya ve 420 kornera ulaştıklarını söyledi. 1 milyon gömleğin yüzde 70’ini ihraç ettiklerini aktaran Kefeli, 2016 yılında mağaza sayılarını 65’e, korner sayılarını da 500’e çıkarmak istediklerini aktardı. Kefeli, “Yeni yılda yeni pazarlara da açılma hedefimiz var. Afrika odağımızda. İsviçre ve Irak’a da mağaza açacağız” diye konuştu.
Yeni markaya 2 milyon TL yatırım
Kefeli, B76 markasında daha uygun fiyat ve daha spor bir kreasyon çalıştıklarını kaydetti. Kefeli, 2 milyon TL’lik yatırımla hayata geçirdikleri bu markayla mağazalaşacaklarını da belirterek, şunları söyledi: “İlk mağazamız İsviçre’de açıldı. Bisse ve B76 kreasyonlarının karmasından oluşuyor. Hem cadde hem de AVM’lerde yeni markamızla mağazalar açacağız. B76’nın ciromuzda yüzde 15’lik bir yer edinmesini hedefliyoruz. Genç markasını otturttuktan sonra da çocuk ve kadın giyimine girmeyi düşünebiliriz.”
Vatan
Haber Sabah Gazetesi'nde şu şekilde yer aldı....
Erkek giyimi markalarından BİSSE, 2016'da yurtiçi ve yurtdışında büyüyecek. Yurtiçinde 39, yurtdışında ise 18 mağazaya sahip olan firma, her iki pazarda bu yıl toplam 65 mağaza, 500 de satış noktasına ulaşacak. Yıllık 1 milyon adet gömlek üretip bunun yüzde 70'ini ihraç eden BİSSE, bu yıl Afrika, İsviçre ve Irak'ta 1'er mağaza açacak. BİSSE Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Kefeli, gençlere yönelik B76 isimli bir marka yarattıklarını söyledi.
Sabah