bisse mağazaları Haberi
GÖMLEKTE Türkiye’nin önde gelen markalarından olan ve 40 yılı geride bırakan Bisse, 18-25 yaş arasındaki erkekleri hedefleyen B76 markasını yarattı. Bisse Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Kefeli, yılda 1 milyon gömlek ürettiklerini belirterek yurt içinde 18, yurt dışında 39 mağazaya ve 420 kornera ulaştıklarını söyledi. 1 milyon gömleğin yüzde 70’ini ihraç ettiklerini aktaran Kefeli, 2016 yılında mağaza sayılarını 65’e, korner sayılarını da 500’e çıkarmak istediklerini aktardı. Kefeli, “Yeni yılda yeni pazarlara da açılma hedefimiz var. Afrika odağımızda. İsviçre ve Irak’a da mağaza açacağız” diye konuştu.
Yeni markaya 2 milyon TL yatırım
Kefeli, B76 markasında daha uygun fiyat ve daha spor bir kreasyon çalıştıklarını kaydetti. Kefeli, 2 milyon TL’lik yatırımla hayata geçirdikleri bu markayla mağazalaşacaklarını da belirterek, şunları söyledi: “İlk mağazamız İsviçre’de açıldı....