30 / 04 / 2024

Biz Work Ofis Hizmetleri Ve Yönetim Anonim Şirketi kuruldu!


Biz Work Ofis Hizmetleri Ve Yönetim Anonim Şirketi bugün 50 bin TL sermaye bedeli ile Ayşe Pınar Massena, Ahmet Semih Mumtas, Akın Arın ve Fibrobeton Yapı Elemanları Sanayi İnşaat ve Ticaret ortaklığında kuruldu.



Biz Work Ofis Hizmetleri Ve Yönetim Anonim Şirketi bugün 50 bin TL sermaye bedeli ile Ayşe Pınar Massena, Ahmet Semih Mumtas, Akın Arın ve Fibrobeton Yapı Elemanları Sanayi İnşaat ve Ticaret ortaklığında kuruldu.

Biz Work Ofis Hizmetleri Ve Yönetim Anonim Şirketi konusu:
Şirketin başlıca amaç ve konuları şunlardır; a. Her nevi kuruluşlara ofis alanları tahsis etme, hazır ofislerin kullanıma sunulması, resepsiyon ve sekretarya hizmetleri verilmesi, iş merkezi (ofis) kurmak, işletmek, gerçek ve tüzel kişilere iş merkezi ve ofis hizmetlerinde gerekli olan her türlü personel, bilgisayar, posta kutusu, telekonferans, internet, telefon, fax, fotokopi, doküman hazırlama ve diğer uzmanlaşmış büro hizmetlerini sunmak ve bu hizmetler için gerekli diğer alt yapı ve donanımları sağlamak, b. Kuluçka merkezleri kurarak özellikle genç ve yeni işletmeleri geliştirmek amacıyla; girişimci firmalara ofis hizmetleri, ekipman desteği, yönetim desteği, mali kaynaklara erişim, kritik iş ve teknik destek gibi hizmetlerin sağlanması, c. Müşterisi olan işletmeye dijital servisler altında muhasebe ve bilişim sistemleri hizmetlerinin verilmesi, d. Çalışma konusu ile ilgili kafe işletilmesi, her nevi hazır yiyecek, içecek satılması, hazır yemek servisi temin etmek toplantı salonlarını konferans kongre seminer ve benzeri etkinlikler için tahsis etmek ve ayrıca şirketin amacına yönelik olarak söz konusu hizmetler için personel eğitim programları hazırlamak ve uygulamak, e. Herhangi bir model üzerinde bir kafe zinciri konsepti oluşturmak, kafeler, kafeteryalar, çay bahçeleri, pastaneler, lokantalar açarak işletmeciliğini yapmak, işletmeye vermek, bu yerleri satın almak, satmak, kiralamak, kiraya vermek, f. Şirket faaliyeti için gerekli olan mobilya, makine, ekipman ve bilgi işlem cihazlarını alıp satmak ithal ve ihraç etmek; şirket ayrıca gerekli izinlerin alınması şartıyla ticari tesis ve işletmeleri kurmak bunları satın almak, satmak, kiracı sıfatı ile kiralamak ve kiralayan sıfatı ile kiraya vermek, g. Şirket faaliyet amacını gerçekleştirmek için uluslar arası piyasalardan piyasa araştırması yapmak, uluslar arası organizasyonlara hizmet sağlamak ve bu organizasyonlarla iş birliğinde bulunup, sözleşme akdetmek, h. Yurtiçinde ve yurtdışında, ekonomi, ticari, mali ve idari tüm alanlarda her türlü danışmanlık ve yönetim hizmeti vermek ve tüm bu alanlarda iştigal eden kamu, yerli ve yabancı özel sektör kuruluş ve şirketlerinin danışmanlığını yapmak. Kurum performansını arttırıcı organizasyonel gelişim, değişim yönetimi, yöneticilik ve liderlik becerilerini geliştirme, müşteri odaklı, yüksek performanslı kurum kültürü yaratma, satış etkinliği sağlama, alanlarında danışmanlık, araştırma, geliştirmek hizmetleri, ile bunların eğitim hizmetlerini yapmak, yaptırmak, sağlamak, insan kaynakları danışmanlık hizmetleri vermek, i. Her türlü emlak, her türlü gayrimenkul ve özellikle iş merkezleri, ofisler, siteler, plazalar, marketler, depolar, soğuk hava depoları, villa tatil köyleri, devre mülk, apart otel, motel, kamping gibi turistik tesisler, organize sanayi bölgeleri, spor kompleksleri, mesken, ev, apartman, işyeri, arsa, arazi gibi gayrimenkulleri almak, satmak, satın almak, kiralamak, kiraya vermek; bahçe, tarla ve arsalar üzerinde parselasyon ve imar durumlarını çıkarmak, gerektiğinde projelendirmek. Gayrimenkuller üzerine irtifak, intifa, sükna, kat mülkiyeti, kat irtifakı, şufa hakları ve vefa hakları, gayrimenkul mükellefiyeti tesis etmek. Şirket yukarıda belirtilen işleri yapmak için amaç ve konularıyla ilgili aşağıdaki faaliyetlerde bulunabilir : 1) Şirketin işleri için iç ve dış piyasalardan uzun, orta ve kısa vadeli istikrazlar akdetmek, yatırım kredileri ve benzeri kredileri temin etmek, emval ve kefalet kredileri, emtia, akreditif kredileri, açık krediler, esham ve tahvilat üzerine avans kredileri ve benzeri kredileri temin etmek, kredi alma sözleşmelerini akdetmek, kredileri için rehin, ipotek tesis etmek, yatırımcıların aydınlatılmasını teminen gerekli özel durum açıklamalarının yapılması kaydıyla gerek kendi gerekse üçüncü gerçek veya tüzel kişilerin borç ve/veya kredileri için ipotek vermek, kefil olmak, bunların fekkini talep etmek, şirketin alacaklarını teminat altına alabilmek için ipotek, rehin ve kefalet almak ve bunları fek etmek, işletme ve/veya ekipman rehini tesis edebilmek. Yasal mevzuata uygun olarak kamu ve özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenen proje ve yatırımlarda her türlü kredi, hibe ve desteklere başvurmak ve şartlarını yerine getirerek bu imkanlardan faydalanmak. 2) Şirketin amacına ulaşabilmesi için lüzumlu makine ve tesisler ile gayrimenkulleri iktisap etmek, devir ve ferağ etmek, kiraya vermek, kiralamak, gayrimenkullerin üzerinde irtifak, intifa, sükna, gayrimenkul mükellefiyeti, kat mülkiyeti ve kat irtifakı tesis etmek, iktisap, devir ve ferağ etmek, fabrika, depo, satış mağazaları ve idare binaları inşa etmek, almak, satmak. 3) Faaliyet konusu ile ilgili olarak yurt içinde ve yurt dışında danışmanlık hizmetleri vermek. 4) Yurt içinde ve yurt dışında şirketin iktisadi, teknik maksat ve mevzuunun icap ettirdiği ticari ve sınai, yerli ve yabancı, gerçek veya tüzel kişilerle mevzuat çerçevesi dahilinde süreli veya süresiz işbirliğinde bulunmak, mevcut ortaklıklara iştirak etmek veya bu ortaklıklardan ayrılmak, yurt içinde yabancı sermaye getirmek suretiyle ortak yatırımlar gerçekleştirmek, konusu ile ilgili olarak yurt içinde ve yurt dışında yeni şirketler kurmak, kurulmuş ...ve anasözleşmesinde yazılı olan diğer işler.


Geri Dön