17 / 11 / 2024

Carrefoursa mağazalarında Sevgililer Günü indirimine gidiyor!

Carrefoursa mağazalarında Sevgililer Günü indirimine gidiyor!

Sevgililer Günü'ne özel tüm mağazalarında kozmetik ürünlerinde yüzde 50 indirim fırsatı sunacak olan Carrefoursa'nın Kurumsal İlişkiler ve Hukuk Direktörü Merter Özay, “Aşk tutkudur ve sadece insana karşı duyulan bir his değildir” diyor. Özay'a göre aşk,




 

Yaklaşan Sevgililer Günü nedeniyle perakende sektörünün gündeminde yine ‘aşk’ var. Bu gündemden yola çıkarak, Carrefoursa Kurumsal İlişkiler ve Hukuk Direktörü Merter Özay’a aşkın kendisi için ne ifade ettiğini sorduk. Özay sorumuzu, “Aşk tutkudur ve sadece insana karşı duyulan bir his değildir” diye yanıtladı. Özay’a göre aşk, yaptığımız her işin mayasında olmalı ki gerçekten fark yaratılabilsin... Özay, Carrefoursa’nın 14 Şubat’a nasıl hazırlandığıyla ilgili olarak da şunları söyledi: “Sevgililer Günü’ne özel olarak 11-14 Şubat arasında tüm mağazalarımızda deodorant, parfüm, yüz ve vücut bakım ürünlerinde yüzde 50 indirim fırsatı sunacağız. Bu kampanya ile erkekleri hediye arama derdinden kurtaracağız.”   Yine Sevgililer Günü’ne özel olarak cep telefonu, fotoğraf makinesi, laptop gibi elektronik ürünlerde fiyatları düşüreceklerini belirten Özay, “Özellikle kadın müşterilerimiz hediye olarak sevdiklerine elektronik ürünler almayı tercih ediyor. Bu nedenle 14 Şubat için seçimlerini kolaylaştırmayı umuyoruz. Kararsız müşterilerimiz için ise ‘Hediye Kart’ seçeneğimiz var” dedi.   ‘Yatırımlara hızla devam edeceğiz’ Perakende sektörünün son sekiz çeyrektir üst üste büyüyen Türk ekonomisinden aldığı güçle tatmin edici bir büyüme gerçekleştirdiğini vurgulayan Özay, şöyle devam etti: “Tahminlere göre, önümüzdeki yıl ekonomimiz yaklaşık yüzde 4 oranında büyüyecek. Yani, küresel ekonomik koşulların kötüleşmesiyle 2011 yılı kadar parlak olmayacak. Bu anlamda, CarrefourSA olarak sektörle ilgili umutsuzluğa kapılmak yerine, her engeli fırsata çevirmeye odaklanacağız. Ve sektördeki yatırımlarımıza hızla devam edeceğiz.” Bu yıl perakende sektöründeki yoğun rekabetin devam ettiğini anlatan Özay, “Şirketler rekabette farklılaşmak ve müşterilerin sadakatini kazanmak adına kalite ve hizmete odaklanıyor. Sektör müşteri hizmetlerini geliştirici ve müşteriye ek kazanç sağlayıcı stratejiler üzerine yoğunlaşıyor” dedi.   Fiyat, kalite ve hizmet üçgeni 2012 yılında, perakende sektörünün değişmeyen trendleri arasında yine fiyat politikası ve büyüme stratejisinin olacağını ifade eden Özay, “Bunun yanı sıra sektörde, private label ve müşteri memnuniyeti odaklı trendler yükselişte olacak. Carrefoursa olarak bu trendlere paralel stratejiler benimsemeye devam edeceğiz” dedi. Aile bütçesini yormayacak fiyatlar sunacaklarını kaydeden Özay, “Carrefour markalı ürünlerimize yatırım yaparak hizmet kalitemizi sürekli geliştireceğiz. Müşterilerimizin hayatını kolaylaştırmayı sürdüreceğiz” diye konuştu. Özay, şunları söyledi: “Müşterilerimizin fiyat konusundaki hassasiyetini biliyoruz. Bu nedenle sektörde ürün bazında haftalık fiyat analizleri yaparak, fiyat, kalite ve hizmet üçgenindeki en iyi dengeyi sağlamayı hedefliyoruz. Bununla birlikte, müşterilerimize daha yakın olmak adına mağaza sayımızı artırmak ve mevcut mağazalarımızın verimliliğini en üst seviyeye çekmek için çalışacağız.”   ‘Benim aşklarımdan biri Fenerbahçe’ “İnsan ailesine de, işine de aşk duyabilir. Bu nedenle, hayatta tutku ve sevgi ile gerçekten bağlı olduğumuz şeyleri aşk diye nitelendirebiliriz” diyen Merter Özay hayatının aşklarını ise şöyle sıraladı: “Ailem, dostlarım, işim, deniz ve tabii ki Fenerbahçe. Çünkü onlarsız keyifli bir hayat düşünemiyorum.”   AVM sektörüne bu yıl 5 mİlyar dolar yatırım yapılacak   Alışveriş Merkezi Yatırımcıları Derneği(AYD) Başkanı Hakan Kodal, bu yıl açılacak 45 yeni alışveriş merkezi(AVM) için yaklaşık 5 milyar dolar yatırım yapılacağını ve 67 bin 500 kişiye yeni istihdam sağlanacağını açıkladı. 2011 yılını değerlendiren ve 2012 yılı hedeflerini açıklayan Kodal, alışveriş merkezlerine yapılan yatırım tutarının 35 milyar doları bulduğunu, bu rakamın 12 milyar dolarlık tutarının yabancı sermayeden kaynaklandığını söyledi. Aktif alışveriş merkezi sayısının 295’e ulaştığını açıklayan Kodal, 2011 yılında açılan alışveriş merkezi sayısının 32 olduğunu ve sektöre toplam 1,1 milyon metrekare eklenerek toplam kiralanabilir alanın 7,5 milyon metrekareye, istihdam sayısının 350 bine ulaştığını belirterek, “2011 yılında, tahminlerimizin ötesinde açılışlarda bir yavaşlama yaşamadık” dedi. Kodal, toplam kiralanabilir alan açısından bakıldığında ise bin kişi başına 104 metrekare alışveriş merkezi alanı düştüğünü kaydetti.   ‘2012 iyi beslenme yılı’ Carrefoursa olarak 2012 yılını sağlıklı ve iyi beslenmeye adadıklarını söyleyen Merter Özay, şöyle devam etti: “Ülkemizde meyve tüketiminin artırılmasına ve özellikle genç nesillerin sağlıklı beslenmesini teşvik etmeye yönelik çalışmalar yapacağız. Ayrıca bu konudaki farkındalığı ülke çapında arttırmayı amaçlıyoruz. Bu nedenle, özellikle taze gıda ürünlerimizin kalitesi bu yıl bizim için ayrı bir önem taşıyor.” Milliyet

Geri Dön