19 / 11 / 2024

Çetinkaya, Neomarin AVM'de mağaza açtı!

Çetinkaya, Neomarin AVM'de mağaza açtı!

Çetinkaya Şirketler Grubu'nun ilk AVM mağazası Neomarin AVM'de büyük bir törenle hizmete girdi




Pendik Neomarin alışveriş merkezinde 1.560 m2 alana sahip mağaza ile tüketicileri ile buluşan Çetinkaya,  ilk kez bir AVM'de mağaza açtı. Türkiye'nin mağazacılık konusunda  en önemli markalarından biri olan Çetinkaya'nın açılış töreni Çetinkaya Yönetim Kurulu Başkanı Fehmi Çetinkaya ev sahipliğinde gerçekleştirildi. Açılış törenine, Devlet Bakanı Mehmet Aydın, Önceki Dönem İçişleri Bakanı Milletvekili AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Abdülkadir Aksu, Elazığ Milletvekili ve Başbakan Danışmanı Necati Çetinkaya, yerel belediye başkanları, kamu ve özel sektör temsilcileri, AYD Başkanı ve Neomarin'in sahibi Krea Grup'un Başkanı Hakan Kodal ve İcra Kurulu Üyesi Maxence Liagre ile AVM sektör temsilcileri katıldı. Çetinkaya Ailesi, resmi konukları yanında çok geniş bir müşteri kitlesini de ağırladı. 

Türkiye'nin perakende alanında ilk ve en önemli markalarından biri olan ve bugüne kadar  tüm yatırımlarını kendi öz kaynakları ile gerçekleştiren Çetinkaya Şirketler Grubu, Pendik Neomarin Alışveriş Merkezi'nde tüm reyonlarını tek kat üzerinde topladı. Neomarin Çetinkaya Mağazası'nda ürün  grupları da yeniden ele alınarak  alışveriş merkezini ziyaret eden müşterilerin beğeni ve tercihlerine göre ürün karması oluşturuldu. 

Neomarin AVM'deki mağazasının ardından yakın bir zamanda Bağcılar'da da 4.000 m2  alana sahip yeni bir mağaza açmaya hazırlandıklarını ifade eden Çetinkaya Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Fehmi Çetinkaya, “Türkiye' de ana caddelere baktığınızda ticari olarak bizi tatmin edecek yerler belirli sayıdadır. Ama alışveriş merkezleri yeni bir trend ve bu lokasyonları gerçekten de müşteri trafiği açısından son derece doğru yerlerde. Çetinkaya'nın efektif bir büyüme sağlayabilmesi için alışveriş merkezlerini bir fırsat olarak görüyoruz” dedi. Şimdiye kadar hep çok katlı mağazacılık yaptıklarını ve  önce arsayı satın alarak, öz kaynakları ile sıfırdan mağaza kurduklarını aktaran Fehmi Çetinkaya, “Bu açıdan bakıldığında ise AVM'lerin bize finansal avantajlar katacağı açıktır. Bunlardan da yararlanacağız” diye konuştu.  Çetinkaya ailesinin bir diğer üyesi  PİYU İndirim Marketlerinden de bahseden Fehmi Çetinkaya, “Bir diğer faaliyet alanımız da temel ürünleri hızlı kolay yüksek kalite en düşük fiyat ve en iyi hizmet kalitesiyle birlikte sunmak için yola çıkan PİYU indirm marketleridir. PİYU'yu  Türkiye'deki en büyük indirim marketler zinciri haline getirmeyi  ve uluslararası pazarlara açılmayı hedefliyoruz” dedi. 

Pazarlama stratejilerini de çeşitlendiren Çetinkaya, Neomarin AVM'deki mağazanın açılışı doğrultusunda İstanbul genelinde tanıtımlar gerçekleştirdi. Müşteriler için kolay ödeme seçeneklerini de artıran Çetinkaya, bankalarla anlaşarak taksitli kampanyalar düzenledi. Açılışa özel olarak İş Bankası Maximum Card ile giyim reyonlarından yapılan 100 TL ve üzeri alışverişlerde, yüzde 100 Pamuk Erkek Gömlek hediye ediliyor. Ayrıca açılışa özel yüzde 10 indirim kuponu içeren tanıtım broşürleri dağıtıldı. Bu kuponlarla müşterilere çok uygun fiyatlar üzerinden yüzde 10 daha indirim yapılıyor. 

Adana'dan Türkiye'ye yayılan bir başarı öyküsü...
İmalatını yaptığı gömlekleri Adana'da 25 m2'lik küçük bir dükkanda satarak iş hayatına başlayan Çetinkaya, bugün bünyesinde 2 gömlek fabrikası bulundurmaktadır. Türk ekonomisine üreten kesime büyük destek olan Çetinkaya, 100'den fazla fabrikada üretim yaptırıyor. Çetinkaya, yılda yaklaşık 2.000.000 adet gömlek, 1.000.000 adet pantolon, 150.000 adet takım elbise, 100.000 tek ceket ve toplam 300.000 adet pardösü, mont ve kaban üretimi yapan fabrikalar ve satış yapan mağazalar seviyesine ulaştı. 1957 yılında kurulan küçük bir işletmeden, 17 mağazaya ve 93.000 m2'lik satış alanına ulaşan Çetinkaya Şirketler Grubu, bugün yaklaşık 20.000 kişiye iş ve  istihdam sağlıyor. Çetinkaya ailesinin bir diğer üyesi  PİYU (Pratik, İndirimli, Yakında, Uğrak) kolayda marketler zinciri ise  2007'de Adana'da kuruldu ve Çukurova Bölgesinde 55 mağaza ile hizmet veriyor. PİYU'nun Türkiye geneline yayılarak, çok sayıda zincir mağaza açması ve 2010 yılında 100 mağazaya ulaşarak, ülke istihdamına katkı sağlaması hedefleniyor.


Geri Dön