22 / 12 / 2024

China Homelife Turkey Fuarı 5-8 Haziran tarihleri arasında düzenlenecek!

China Homelife Turkey Fuarı 5-8 Haziran tarihleri arasında düzenlenecek!

Çin, ürettiği kaliteli mallar sayesinde dünya pazarında dikkat çekiyor. Birçok ülkede gerçekleşen China Homelife fuarlar serisi, China Homelife Turkey adı altında 5-8 Haziran 2014 tarihleri arasında Türkiye’de ilk kez düzenlenecek...





Son yılların en çok ivme kaydeden ülkesi Çin; pazar, teknoloji ve hammadde konularında dünyanın merkezi olma yolunda emin adımlarla ilerliyor. 1.5 milyar nüfusu ile Dünya’nın en kalabalık ülkesi olan Çin, ürettiği kaliteli mallar sayesinde dünya pazarında dikkat çekiyor. Birçok ülkede gerçekleşen China Homelife fuarlar serisi, China Homelife Turkey adı altında 5-8 Haziran 2014 tarihleri arasında Türkiye’de ilk kez düzenlenecek.


Yaptığı ticari atılımlar ile diğer ülkeler arasından sıyrılan Çin, ithalat ve ihracatta hiçbir ülkenin sunamadığını sunuyor ve tüketicilerin ihtiyaçlarına cevap veriyor. Ev tekstilinden elektroniğe, yapı malzemelerinden hazır giyime kadar geniş bir yatırıma sahip olan ülke, tüm dünyadaki Made in China algısını değiştirerek dünyadaki önemli bir merkez haline geldi.


‘Yüzde 100 Devlet Desteği’ İle Türkiye’ye Gelecekler


Dünya arenasında Çin mallarını tanıtmak için düzenlenen China Homelife fuarlar serisi Brezilya, Dubai, Hindistan, Mısır, Polonya ve Ürdün’den sonra Türkiye’de ilk kez düzenlenecek. Yüzde 100 devlet desteği ile binlerce Çinli marka, dünyanın çeşitli ülkelerinde düzenlenen China Homelife fuarı ile kendilerini yakından tanıtma fırsatı yakalıyor. Ev tekstilinden, mobilyaya, inşaat malzemelerinden hediyelik eşyaya kadar birçok ürünün yer alacağı fuar, 5-8 Haziran 2014 tarihleri arasında Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilecek.


500’ü Aşkın Çinli Firma İlk Kez Türkiye’ye Geliyor


Kalite kontrolünden geçmiş 25 bin markanın katılacağı China Homelife Turkey’de, Türkiye ve Asya’dan 10 binin üzerinde sektör profesyoneli 500’ü aşkın firma ile aynı platformda buluşacak. Kendilerini ve ürünlerini daha yakından tanıtma imkanı bulacak olan Çinliler, ikili görüşmeler için Uzakdoğu potansiyelinden faydalanmak isteyen ​​girişimcileri bekliyor.





Geri Dön