21 / 07 / 2024

Daikin, Paydaş Toplantısı'nda tedarikçileriyle bir araya geldi!

Daikin, Paydaş Toplantısı'nda tedarikçileriyle bir araya geldi!

Daikin açıklamasına göre; " İnsana saygılı, doğaya duyarlı, dünya iklimlendirme uzmanı " sloganıyla gerçekleştirilen " Daikin Paydaş Toplantısı " 200'den fazla tedarikçiyi Daikin yöneticileriyle buluşturdu...





Daikin, "hep birlikte büyüme" stratejisi doğrultusunda tedarikçileriyle bir araya geldiği "Daikin Paydaş Toplantısı"nda hedef, temel prensip ve standartlarını paylaştı.


Daikin açıklamasına göre; "İnsana saygılı, doğaya duyarlı, dünya iklimlendirme uzmanı" sloganıyla gerçekleştirilen "Daikin Paydaş Toplantısı" 200'den fazla tedarikçiyi Daikin yöneticileriyle buluşturdu. Toplantının moderatörlüğünü Okay Karacan üstlenirken, yeşil tedarik uygulamalarından Daikin Üretim Sistemi PDS’ye, Daikin Akademi'nin faaliyetlerinden Fusion 15 stratejisine kadar birçok konu hakkında tedarikçilere bilgi verildi.


Açıklamada görüşlerine yer verilen Daikin Türkiye Üst Yöneticisi (CEO) Hasan Önder, tüm dünyada olduğu gibi Türkiye'de de hep birlikte büyüme stratejisi yürüttüklerini belirterek, tedarikçilerini de uluslararası arenaya taşımak istediklerini aktardı.


Önder, 13 kişiyle çıktıkları yola, bugün bir "dünya devinin" çatısı altında devam ettiklerini kaydederek, şu an sektörlerinde hem ürün gamı hem de ciro olarak en büyük marka olduklarını dile getirdi.


Daikin’in faaliyet gösterdiği 160 ülke arasında en hızlı büyüyen marka olmayı başardıklarını vurgulayan Önder, "Daikin Türkiye'nin kaydettiği bu hızlı büyümenin, çalışanlardan ülke ekonomisine kadar herkese faydası var. Tüm paydaşlarımızı da yanımızda görmek istiyoruz. Biz büyüyorsak siz de büyümelisiniz. Bu potansiyel hepimizde var. Kısa vadeli sorunlara takılmadan çok çalışmalı ve ülkemizi uluslararası platformlarda hep birlikte temsil etmeliyiz. Bizim kuşağın durmak gibi bir lüksü yok, çok çalışacağız, hep birlikte kazanacağız, ülkemiz kazanacak" ifadelerini kullandı.


Önder, Daikin’in uluslararası marka gücünün ve kurumsal yapısının Türk girişimciler için bir avantaj olduğuna dikkati çekerek, Daikin Türkiye örneğinde de görülebileceği gibi Türk-Japon karmasının çok başarılı sonuçlar verebildiğini ifade etti.


Japonların mantık ve planlamaya ağırlık veren yönleriyle, Türkler'in duygusal ve hızlı aksiyona geçen yönlerinin birbirini tamamladığını belirten Önder, tüm tedarikçilerin bu yapıdan yararlanabileceğini, Daikin'in birlikte büyüme stratejisi doğrultusunda kendilerine yeni iş olanakları yaratabileceklerini dile getirdi.


Daikin Türkiye tedarikçilerini uluslararası arenaya taşımak istediklerini de vurgulayan Önder, "Arkamızda büyük bir markanın gücü var, 5 yıllık planlar dahilinde hep birlikte bölgemizde ve Avrupa'da önemli işlere imza atacağız" değerlendirmelerini yaptı.


- "Daikin, geleceğe yatırım yapan bir marka"


Daikin Genel Müdür Yardımcısı Tansel Büyükakten de kuruluşlarının geleceğe yatırım yapan bir marka oluğunu vurgulayarak, bu doğrultuda uzun vadeli planlarla hareket ettiklerini, paydaşlardan beklentilerinin de bu yönde olduğunu dile getirdi. 


Daikin Üretim Departmanı Müdürü Cemil Yiğit ise Daikin'in Fusion 15 stratejileri hakkında bilgi vererek, tedarikçilerden Hendek Tesisleri'ni "dünyaya açılan kapı" olarak görmelerini istedi. Daikin F15 stratejisini, yeni büyüme stratejileri oluşturmak, yönetim felsefesindeki değişiklikler ve insan kaynakları yetenek ve kabiliyetlerini artırmak olarak 3 ana başlık altında sıralayan Yiğit, "Daikin Türkiye, üretim yaptığı 6 ürün grubunda büyümeyi ve tüm dünyaya açılmayı hedefliyor. Özellikle Avrupa'da siz tedarikçilerimizle birlikte hareket etmek istiyoruz" ifadelerini kullandı.


Daikin Satın Alma Müdürü Alper Reisoğlu da PDS olarak tanımlanan Daikin Üretim Sistemi'ni anlatarak, bunun "Planla-Uygula-Kontrol et ve Önlem Al" döngüsüne göre şekillendiğine dikkati çekti.


Daikin Satış Sonrası Hizmetler Direktörü ve Daikin Akademi Koordinatörü Neslihan Yeşilyurt, akademi faaliyetleri hakkında bilgiler vererek, akademinin "düşünebilen, araştıran ve üretebilen insanlar yetiştirme” misyonu ile yeniden yapılandırıldığını belirtti. Bir yıllık süreçte Türkiye ortalamasının çok daha üzerinde eğitim verdiklerine işaret eden Yeşilyurt, Daikin Türkiye çalışanlarının yanında, servis ve bayilerin de bu eğitimlerden yararlandığını sözlerine ekledi.



AA


Geri Dön