Damat, yurt dışında her hafta bir mağaza açacak!
Orka Holding Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, “2019’da 40 yeni mağaza açtık, yolumuza ışık hızıyla devam ettik. 750 milyon TL’lik ciroya ulaştık. Bu sene yüzde 25 büyümeyi hedefliyoruz” diye konuştu.
Orka Holding Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, geçtiğimiz yıl ‘ışık hızıyla’ büyüyeceklerini ve 750 milyon TL ciroya ulaştıklarını söyleyerek, bu yıl geçtiğimiz yıl yakaladıkları yüzde 18’lik büyüme oranının üzerine çıkmayı ve yüzde 25 büyümeyi planladıklarını açıkladı. Orakçıoğlu, şu anda dünyada mevcutta 420 olan mağaza sayısını 480’e çıkaracaklarını ifade ederek, yurtdışında 40 mağaza hizmete alacaklarını, her hafta bir mağaza açmayı planladıklarını söyledi.
AMERİKA’YA DA GİRİYOR
Akşam'da yer alan habere göre; bu yıl yurtdışında açılacak ve anlaşmaları imzalanan 40 mağazalarının olduğunu, bu sayının artıcağını kaydeden Orakçıoğlu, Roma’da çok büyük bir mağaza açacaklarını, 12 Haziran’da Türkiye ile İtalya arasında EURO 2020 Avrupa Şampiyonası karşılaşması oynanacağını, bu kapsamda Roma’da bulunan mağazanın açılışına büyük önem verdiklerini açıkladı. Orakçıoğlu, Bakü ve Bükreş’te iki flagship mağazayı hizmete alacaklarını kaydederek, “İtalya ve İspanya’da 10 mağaza açılacak. Bugüne kadar hep ABD’de neden mağazamız olmadığı soruluyordu. ABD’de de Washington, New York ve Santa Monica’da olmak üzere toplam 3 mağaza açacağız. Yurtiçinde de çeşitli lokasyon değişiklikleri yapıp, minimum 16 yeni mağaza açarak büyümeye devam edeceğiz” şeklinde konuştu. Uzakdoğu’da Malezya’yla Singapur arasında bir köprü oluşturacaklarından bahseden Orakçıoğlu, mart ve ya nisanda orada bir etkinlik yapacaklarını sözlerine ekledi.
45 PET ŞİŞEDEN BİR TAKIM ELBİSE
,Damat için sürdürülebilir üretim yöntemleriyle ekosisteme saygılı bir koleksiyon hazırladıklarından bahseden Süleyman Orakçıoğlu, “45 pet şişenin dönüştürülmesiyle elde edilen kumaştan 1 takım elbise üretiliyor” ifadelerini kullandı.
YÜZDE 80’İ DOĞA DOSTU
Bu anlayışla ürettiği doğa dostu ürünleri 2020-21 sonbahar/kış koleksiyonunda müşterileriyle birleştirecek marka 2025 yılına kadar koleksiyonlarının yüzde 80’inin doğa dostu olacak.