Dask '40 kuruş kumbarası' projesi ile birinci oldu!
DASK, Türkiye Halkla İlişkiler Derneği (TÜHİD) tarafından bu yıl on ikincisi düzenlenen Altın Pusula Halkla İlişkiler Ödülleri’nde Günde 40 Kuruş Kumbarası projesiyle Etkinlik Yönetimi kategorisinde birincilik ödülünün sahibi oldu...
DASK’ın Sigortacılık Haftası kapsamında hayata geçirdiği Günde 40 Kuruş Kumbarası projesi gerçek ve sanal dünyayı birleştirmesiyle dikkat çekti. Taksim Meydanı’nda yerleştirilen ev şeklindeki dev kumbara ve üzerindeki dokunmatik ekranlar sayesinde vatandaşlar kumbaraya sanal 40 kuruşlar attılar. Günde 40 Kuruş Kumbarası’yla “Zorunlu deprem sigortasıyla günde ortalama 40 kuruşa evinizi ve anılarınızı depreme karşı güvenceye alabilirsiniz” diyen DASK, etkinlik boyunca 500 bin adedin üzerinde 40 kuruş topladı. Taksim Meydanı’na gelemeyen vatandaşlarda kendi Facebook hesapları üzerinden kumbaraya 40 kuruş atarak etkinliğe katıldılar.
DASK, deprem ve zorunlu deprem sigortası bilincini artırmak için yürüttüğü projelerle geçtiğimiz yıllarda da pek çok ödül almıştı. DASK, TÜHİD’in 2012 yılında düzenlediği Altın Pusula Halkla İlişkiler Ödülleri’nde de Dijital ve Sosyal Medya İletişimi kategorisinde ödüle layık görülmüştü. Kurum, Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği (DPİD) tarafından 2011’de düzenlenen Doğrudan Pazarlama Ödülleri’nin “Sosyal Medyada Hedef Kitle – Topluluk Bağlılığı Yaratma” kategorisinde de ikincilik ödülü almıştı. DASK, 17 Ağustos depreminin yıldönümünde zorunlu deprem sigortasının önemine dikkat çekmek için Facebook’ta yaptığı “Deprem her yerde” uygulamasıyla DPİD ödülünü almaya hak kazanmıştı.
DASK’ın Günde 40 Kuruş Kumbarası projesinin offline etkinlik organizasyonunu Grup 7 İletişim Danışmanlığı yaparken etkinliğin sosyal medya ayağını Digital Youth yürüttü.