Sigorta

DASK sosyal medyada deprem bilinci veriyor!

Doğal Afet Sigortaları Kurumu (DASK) geleneksel iletişim araçlarının yanı sıra sosyal medyayı da etkin bir şekilde kullanıyor

Doğal Afet Sigortaları Kurumu (DASK) geleneksel iletişim araçlarının yanı sıra sosyal medyayı da etkin bir şekilde kullanıyor. DASK Yönetim Kurulu Başkanı Selamet Yazıcı, sosyal medyanın iletişimde artan rolüne dikkat çekerek, DASK'ın www.facebook.com/dask adresindeki sayfasının 8 ayda 26 bini aşkın kişi tarafından beğenilirken, aynı dönemde iletilerin görüntülenme sayısının üye olmayanlar dahil 2 milyona yaklaştığını belirtti. Yazıcı "Yarısından fazlası 18-34 yaş aralığında, üçte ikisi erkek olan kullanıcıların profili ev sahibi olmuş ya da olma potansiyeli yüksek kitleye ulaşıldığını gösterdi. Sayfa yayına girdiğinden beri 6 interaktif uygulama ve ödüllü yarışmayı hayata geçirdik. Bu uygulamalardan Deprem Her Yerde Doğrudan Pazarlama Ödülleri 'Sosyal Medyada Hedef Kitle Topluluk Bağlılığı Yaratma' kategorisinde ödül aldı.

Uygulama, kullanıcıların Facebook sayfasını yıkarak depreme, sayfayı onararak zorunlu deprem sigortasına dikkat çekti. DASK projelerini de sosyal medyaya taşıdı. Facebook kullanıcıları DASK'ın Fay Hatları TIR'ıyla yaptığı yolculukları sayfadan takip edebildiler. DASK'ın üniversite öğrencilerine yönelik Kısa Film Yarışması'ndaki 'İzleyici Özel Ödülleri' de Facebook üzerinden yapılan oylamayla sahiplerini buldu" dedi.
Star