Devlet kapısı isteyenle dikkat! Başvurular 26 Aralık'ta
Devlet dairelerine yapılan personel alımları en çok araştırılan konular arasında yer alıyor. Bu kapsamda gelen son habere göre İçişleri Bakanlığı memur alımı yapacağını açıkladı. Başvuru şartları ve tarihi netleşti. İşte tüm detaylar...
BAŞVURULAR NE ZAMAN VE NASIL YAPILACAK?
Adaylar başvurularını Bakanlığın www.icisleri.gov.tr adresli internet sitesindeki “Duyurular” bölümünde yayımlanacak olan “İçişleri Bakanlığı Aday Profil Bilgileri Düzenleme ve Sınav Başvuru” linki aracılığıyla e-Devlet üzerinden elektronik ortamda yapacaktır. Başvurular 26-30 Aralık 2022 tarihleri arasında yapılacaktır.
E-Devlet üzerinden “İçişleri Bakanlığı Aday Profil Bilgileri Düzenleme ve Sınav Başvuru” linkine erişim sağlandığında, bilgiler otomatik olarak gelecektir. Bilgileri eksik yada yanlış olanların bilgilerini güncelletmesi gerekmektedir.
Yurt içindeki veya yurt dışındaki öğretim kurumlarından mezun olup, bu ilanda aranılan öğrenim durumuna ilişkin denkliği olan adayların, diploma veya mezuniyet belgesi yerine denklik gösterir belgelerini pdf ya da jpeg formatında sınav modülüne yüklemeleri gerekmektedir
E–Devlet üzerinden “İçişleri Bakanlığı Aday Profil Bilgileri Düzenleme ve Sınav Başvuru” linki aracılığı ile açılan uygulamada yer alan “Kişisel Bilgiler” sayfasında fotoğrafı otomatik gelmeyen 2/4 adayların, Bakanlığın Personel Genel Müdürlüğünün http://www.icisleri.gov.tr/personel internet adresinin “Personel Kimlik Kartı” sekmesinin “Personel Kimlik Kartında Kullanılacak Fotoğraf Standartları” bölümünde yer alan özelliklere uygun olarak çektirilmiş fotoğrafını (600×800 boyutlarında 300 dpi çözünürlükte) pdf ya da jpeg formatında modüle yüklemeleri zorunludur.
SINAVLAR HANGİ TARİHLERDE YAPILACAK?
Giriş sınavı 06-10 Şubat 2023 tarihleri arasında Ankara’da yapılacaktır.