Dizayn Grup, modern nalbur marketi açtı!
İnşaat sektöründe faaliyet gösteren Dizayn Grup, Dizayn’ım markasıyla ‘modern nalbur’ marketi açtı. Dizayn Grup’un İstanbul Mimaroba’daki ilk şubesinin açılışını Büyükçekmece Belediye Başkanı Hasan Akgün yaptı...
İnşaat sektöründe faaliyet gösteren Dizayn Grup, Dizayn’ım markasıyla ‘modern nalbur’ marketi açtı. Dizayn Grup’un İstanbul Mimaroba’daki ilk şubesinin açılışını Büyükçekmece Belediye Başkanı Hasan Akgün yaptı. Açılışta Mir Holding Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Mirmahmutoğulları, Dizayn Grup Yönetim Kurulu üyeleri Hilmi Güler ve Kürşad Tüzmen de hazır bulundu.
Açılışta Zaman’a konuşan İbrahim Mirmahmutoğulları, 2013 sonu hedeflerinin 10 market olduğunu ve bu sayıyı en kısa zamanda 100’e çıkarmayı hedeflediklerini söyledi. Bu küçük ölçekli yapı marketleri ile mahalle halkına hitap etmeyi amaçladıklarını vurgulayan Mirmahmutoğulları, “İnşası devam eden ev, otel, hastane gibi yapıların ihtiyacını karşılamakla birlikte, mahallelinin tesisat gibi ev içi arızalarını gidermeyi amaçlıyoruz. Modern bir çilingir olacağız aynı zamanda.” dedi.
Özellikle kadınların ihtiyaçlarına cevap vermeyi amaçladıklarını söyleyen Mirmahmutoğulları, ilk market için 500 bini stok yatırımı olmak üzere 1 milyon lira harcadıklarını söyledi. Açılışa katılan Dizayn Grup Yönetim Kurulu üyesi ve eski Enerji Bakanı Hilmi Güler, bu market tarzının piyasadaki açığı dolduracağını söyledi. Dizayn olarak ise Ar-Ge’ye dayalı yüksek teknolojiyle çalışmaya devam edecekleri bilgisini verdi. Şirketin yönetim kurulunda ticaretten sorumlu eski Bakan Kürşad Tüzmen de bulunuyor. Açılışa katılarak yeni konsepte destek veren Tüzmen, Türkiye’de bu tarz marketlerin olmadığını, bu marketin bir ilk olduğunu belirtti ve bu durumun piyasada ciddi talep artışına neden olacağını ifade etti. “Sektörde üreticiler ve ustalar var ama arada ev ihtiyacı, mahallenin farklı bakım onarımında hizmet edecek pek kimse bulunmuyor. Bu tarz market ile Dizayn, hem üretici hem hanehalkına hizmet verecek.” dedi. Tüzmen, mevcut nalburları da modernleşmeleri anlamında etkileyecek bu yapı marketin en fazla 500 metrekare şeklinde açılacağını söyledi.
MAĞAZA BAŞI CİRO HEDEFİ 2 MİLYON TL
Her mağaza için yaklaşık 1 milyon TL’lik yatırım yapacaklarını kaydeden ve mağaza başına 2 milyon TL’lik ciro hedefi koyan Mirmahmutoğulları: “ Hedeflerinin en ucuz olmak değil, kaliteli ürünü doğru fiyata alma hissiyatı uyandırmak olduğunu ifade etti.” Satış sonrası hizmet de vereceklerini söyleyen Mirmahmutoğulları, şu açıklamalarda bulundu: “Islak hacimlerin renovasyonu, banyo ve mutfak kurulumu hatta çilingir hizmeti, anahtar kopyalama, batarya kaçağı giderme, batarya değişimi, cam takılması, matkap işleri, elektrik tesisatı, su kaçak tespiti gibi evlerde görülen sorunlara da çözüm getireceğiz. Bu, dünyada benzeri olmayan bir çalışma. Önce Avrupa yakasına, sonra Asya yakasına sonra Türkiye’ye ve dünyaya açılmayı hedefliyoruz.”
ZAMAN