26 / 11 / 2024

ECE Türkiye, Aqua Florya'nın kiralama faaliyetlerini üstlendi!

ECE Türkiye, Aqua Florya'nın kiralama faaliyetlerini üstlendi!

ECE Türkiye, İstanbul’daki “Aqua Florya” Alışveriş Merkezi’nin uzun dönemli yönetimini ve kiralama faaliyetlerini üstlenecek. Aqua Florya, dünyanın en büyük tematik akvaryumu olan İstanbul Akvaryum ile aynı çatı altında bulunuyor.




Bakırköy’de Sahil Yolu’nun tam üzerinde konumlanmış olan Aqua Florya, dünyanın en büyük tematik akvaryumu olan İstanbul Akvaryum ile aynı çatı altında bulunuyor. Yakın çevresinde, Florya Atatürk Ormanı, Sahil Parkı ve Uluslararası Atatürk Havalimanı bulunan Alışveriş Merkezi, Kasım 2012’de açıldı. Aqua Florya 50.000 m2 kiralanabilir alan üzerinde beş kata yayılmış 140 mağazası, geniş bir yelpazede teraslı ve deniz manzaralı kafe ve restoranları, 900 kişi kapasiteli amfi tiyatrosu ve 11 salonlu sineması ile müşterilerine İstanbul’da seçkin bir alışveriş deneyimi sunuyor. 150 milyon ABD Doları yatırım hacmine sahip Alışveriş Merkezi’ni, Türkiye’nin en güçlü inşaat şirketlerinden olan, Nuhoğlu Inşaat, Metal Yapı Konut, Alt ve Üst Yap İnşaat ve Nas Inşaat’ın oluşturduğu konsorsiyum hayata geçirmiştir. ECE Türkiye Genel Müdürü Andreas Hohlmann, "İstanbul’un Avrupa yakasında bulunan Aqua Florya, içerisindeki üst düzey markalar, önemli sayıda seçkin restoranlar ve dünyanın en büyük tematik akvaryumu ile İs-tanbullular için benzersiz bir alışveriş ve eğlence destinasyonu. ECE Türki-ye olarak Aqua Florya’yı yönetim portföyümüze katıyor olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Ziyaretçilerimize kaliteli bir alışveriş deneyimi sunarak bu eşsiz Alışveriş Merkezi için yüksek katma değer yaratmayı umuyoruz” dedi.


Bir falezin içerisine yerleşmiş gemi formunda tasarlanmış olan Aqua Florya, aralarında Beymen, Vakko, H&M, Lacoste, GAP, Sportive, Mango and Marks&Spencer’ın da bulunduğu dünyaca bilinirliğe sahip ulusal ve uluslararası moda markalarına ev sahipliği yapıyor. Bunun yanısıra Macro Center, Paşabahçe, Joker, ve 11 salonlu Cinemaximum gibi büyük mağazalar ile Günaydın Steakhouse, Midpoint, Kitchenette ve Big Chef’s gibi restoranlar da Alışveriş Merkezi için önemli çekim gücü yaratıyor.


Marmara Denizi’ne sıfır konumu ile Aqua Florya, Istanbul’un yüksek ve orta gelir gurubunun yaşadığı, en yüksek nüfus yoğunluğuna sahip ilçelerinden olan, aynı zamanda bir perakende ve ticaret Merkezi de sayılan Bakırköy ilçesinde yer alıyor. Alışveriş Merkezi’nin, çekim alanın-da yaklaşık beş milyon kişi yaşıyor. Aqua Florya, hem özel araç hem de toplu taşıma ile kolaylıkla erişilebilir bir konuma sahip. Hemen önünden geçen mevcut banliyö hattının renovasyon çalışmaları da devam ediyor. Projenin tamamlanmasından sonra, bu hat Marmaray’a doğrudan bağlantı sağlayarak Aqua Florya’nın ulaşılabilirliğini daha da güçlendirecektir. Aqua Florya MarCom Awards 2014’de Platinum Ödülü’nü alırken ICSC’nin 2014 yılı Avrupa Alışveriş Merkezi Ödüllerinde ise ilk üçe kalarak finalist olmuştur.


 MaviBahçe İzmir:


Ege’nin incisi İzmir’de 200 milyon Dolar yatırım değerine sahip “MaviBahçe Alışveriş Merkezi”nin yönetimini ECE Türkiye üstleniyor


İstanbul / 12 Mayıs, 2015 - ECE Türkiye ve Opera Gayrimenkul, İzmir’deki MaviBahçe Alışveriş Merkezi için güçlerini birleştirme kararı aldı. Bu işbirliği çerçevesinde ECE Türkiye, Ekim 2015’teki açılışla beraber, alışveriş merkezinin uzun dönemli yönetimini üstlenecek.


60.000 m2 kiralanabilir alana sahip MaviBahçe Alışveriş Merkezi’nde, 200’den fazla mağaza, 47 kafe ve restoran, geleneksel pazar alanı, elektronik market ve çok katlı mağazaların yanı sıra, İzmir’in en büyük çocuk katı ve eğlence alanları ile IMAX teknolojisinin ilk kez İzmirlilere sunulduğu 11 salonlu sinema da yer alıyor. Bunlara ek olarak, geniş yeşil alanlar ve 2.000 araç kapasitesine sahip otopark da müşterilerin hizmetine sunuluyor. Sektörünün lider firması Favori Kuyumculuk tarafından kurulan Opera Gayrimenkul, 200 milyon Dolar değerindeki projenin yatırımcısı konumunda bulunuyor.


ECE Türkiye Genel Müdürü Andreas Hohlmann, “Karşıyaka’da önemli bir konumda bulunan MaviBahçe, şehrin en seçkin konut yerleşimlerinin merkezinde yer alıyor. Alışveriş Merkezi, müşterilerine aşina oldukları “yaşam tarzını” sunacak. Prestijli etkinlikler ve yüksek kalitede yönetim hizmetlerimizle, MaviBahçe’yi şehrin simgesi olarak konumlandırıyoruz” dedi.


Opera Gayrimenkul Yönetim Kurulu Başkanı Selami Özel, “Alışveriş Merkezinin mimarisinde, İzmir’in geleneksel evleri, köprüleri ve yeşil bahçelerinden ilham aldık. Ziyaretçilerimiz, MaviBahçe’de konforlu bir alışveriş deneyimi yaşayacak, ferah meydan ve teraslarda arkadaşları ve aileleriyle keyifli vakit geçirecekler. Aralarında Beymen, LC Waikiki, TeknoSA ve Fun Time’ın da yer aldığı pek çok önemli ve bilindik markanın MaviBahçe’de yer alacaklarını şimdiden söyleyebiliyoruz. Alışveriş Merkezi’nin yönetimi için ECE Türkiye ile işbirliği yapmaktan dolayı çok mutluyuz” dedi.


MaviBahçe, hızla gelişen ve modern bir yaşam standardı sunan seçkin yerleşim alanları, yeni ticaret ve konut yatırımlarıyla her geçen gün daha çok değerlenen Karşıyaka sınırları içerisindeki Mavişehir’de bulunuyor.  İzmir  metropoliten alanını ve komşu şehirleri kapsayan çekim alanında 5.3 milyon kişi yaşıyor. İzmir’in en yüksek nüfusa sahip ilçelerinden olan Karşıyaka, MaviBahçe’nin çevre ilçelerdeki modern perakende alanı arzındaki boşluğu doldurmasıyla birlikte, bölgenin cazibe merkezi konumuna geliyor.


Mavişehir’i anayollara ve çevre yoluna bağlayan Cahar Dudayev Bulvarı üzerindeki konumu sayesinde, ziyaretçiler, MaviBahçe’ye gerek özel araçları gerekse toplu taşıma olanaklarıyla kolaylıkla ulaşabiliyorlar. Birçok önemli otobüs hattı ve metro hattı da hemen Alışveriş Merkezi’nin çok yakından geçiyor. İstanbul-İzmir otobanı ve Karşıyaka-Mavişehir tramvay hattı da göz önünde bulundurulduğunda, MaviBahçe şehrin diğer noktalarına mükemmel şekilde bağlanıyor.


Geri Dön