Egebeta ilk 6 ayda yüzde 50 büyüdü!
Otomatik kapı ve panjur sistemleri alanında hizmet veren Egebeta, 2013 yılında gerçekleştirdiği yüzde 70'lik büyümenin ardından 2014 yılının ilk 6 ayında da yüzde 50 büyümeyi başardı.
Otomatik kapı ve panjur sistemleri alanında hizmet veren Egebeta, 2013 yılında gerçekleştirdiği yüzde 70'lik büyümenin ardından 2014 yılının ilk 6 ayında da yüzde 50 büyümeyi başardı. Egebeta Genel Müdürü Gafur Alişer, 2014 yılı için yüzde 30'luk bir büyüme rakamı belirlediklerini, ancak gerçekleştirdikleri yatırımlar ve önemli bağlantılar sayesinde bu rakamı ilk 6 ayda yüzde 50'ye yükselttiklerini söyledi.
Mayıs 2013'te hizmete açtıkları Otomasyon Yapı Market'in getirdiği potansiyelle birlikte, 2 bin 500 metrekarelik bir alanı daha üretime sunarak açık ve kapalı toplam 10 bin metrekarelik bir alana kavuştuklarını kaydeden Alişer, kapasite kullanımını da yüzde 90'a çıkardıklarını vurguladı.
Marka kimliği
Ürün gruplarında otomatik panjur alanında yüzde 90, otomatik kepenkte yüzde 60, fotoselli kapılarda da yüzde 50 kapasite kullanımına ulaştıklarını kaydeden Gafur Alişer, "Egebeta'nın yeni markası olan Egeroll markalı panjur sistemleri 2014 yılında hak ettiği yere geldi. Marka kimliği bilinirlik ve tercih edilirlik olarak iyi bir konuma yerleşti. Yine kendi markamız olan Force markalı fotoselli otomatik kapılarımızda da kapasite kullanımını yüzde 50 seviyesine çıkardık" diye konuştu.
2014'ün ikinci yarısında Force markalı fotoselli kapılarda kapasite artırımını gerçekleştirerek yüzde 80 kapasiteye ulaşmayı hedeflediklerini dile getiren Alişer "Force 2 segmentte piyasaya sunuldu. Birinci segmentte Avrupalı partnerlerimizin işbirliğiyle üretim yaptık. 2'nci segment olan E-Force ise Türk mühendislerinin üretimiyle piyasaya sunulan daha uygun fiyatlı bir ürün. Yaklaşık yüzde 40'a varan fiyat avantajı sunuyor. Bu stratejiyle giderek yaygınlaşan hatta apartmanlarda bile kullanımına başlanan otomatik kapı sistemlerini yurt geneline yaymayı istiyoruz" dedi. Egebeta'nın, otomatik panjur ve sineklik sistemlerindeki yeni markası "Egeroll"ün, inşaat firmalarının çözüm ortağı olduğuna dikkat çeken Alişer, "Egeroll ile bu yılın ilk 6 ayında 50'ye yakın prestij projesinde yer aldık" diye konuştu. Yurtçapındaki partner firma sayısını Temmuz sonunda 500'e yükseltecekleri belirten Alişer "Diyarbakır'da yaşama geçirdiğimiz Güneydoğu Lojistik Merkezi ile bölgedeki satış bağlantılarımızı güçlendiriyoruz. Doğu Anadolu Lojistik Merkezi'ni de hizmete sunmak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz" dedi.
Yeni Asır