Elon Musk, Twitter’ı satın aldığına bin pişman oldu! Reklamverenlerin üçte biri Twitter'ı bıraktı
Büyük hayallerle Twitter'ı 44 milyar dolara satın alan Elon Musk’ın işleri umduğu gibi gitmedi. Musk’ın şirketin başına geçmesiyle birlikte Twitter'a en büyük reklamverenlerin üçte biri sitede pazarlama yapmayı durdurdu. Milyarder iş insanı Elon Musk, bu durumdan aktivistleri sorumlu tuttu.
Twitter'ın yeni sahibi Elon Musk'ın işleri planladığı gibi gitmedi. Sosyal medya platformu Twitter'ın başına geçmesi ile birlikte çok sayıda kişiyi işten çıkarıp yönetim kısmında kendisini tek yetkili ilan eden ve mavi tik’ı paralı yapma uygulamasıyla tepki çeken Elon Musk'a bir darbe de reklamverenlerden geldi.
REKLAMVERENLER TWİTTER'DA PAZARLAMA YAPMAYI BIRAKTI
Elon Musk'ın Twitter'ı satın alması ile birlikte en büyük reklamverenlerin üçte biri sitede pazarlama yapmaktan vazgeçti. Bu durum, şirketin yeni sorunlarla yüzleşebileceği endişelerini de gündeme getirdi.
REKLAMVERENLER İÇERİK DENETİMİNİN ZAYIFLADIĞI GÖRÜŞÜNDE
Reklamverenlerin sayısındaki büyük düşüşün asıl sebebi Elon Musk’a göre aktivistlerin şirketlere baskı yapması ancak reklamverenler zayıfladığını düşündükleri içerik denetimini gerekçe gösterdi. Şirketlerin marka güvenliğinden endişe duyduğu için reklam vermekten vazgeçmiş olabileceği belirtildi.