Emlak beyannamesi e devletten nasıl verilir?
Gayrimenkul satın alanlar, ilçe belediyelerine emlak beyannamesi vermekle mükellef oluyor. Beyanname e devlet üzerinden online bir şekilde verilebiliyor. Peki, emlak beyannamesi e devletten nasıl verilir?
EMLAK BEYANNAMESİ E-DEVLETTEN NASIL VERİLİR?
Emlak beyannamesinin e-devletten verilebilmesi için öncelikle e-devlet şifresi ile sisteme giriş yapılması gerekiyor. E devlet sistemine giriş yapıldıktan sonra Tapu ve Kadastro Müdürlüğü'ne ait olan bölüme giriş yapılabiliyor.
Tapu ve Kadastro Müdürlüğü sayfasında Tapu Taşınmaz Beyan kısmına giriş yaparak bağlı bulunduğunuz belediyenin hizmetleri üzerinden işlemi gerçekleştirebilirsiniz.
E DEVLET GİRİŞİ NASIL YAPILIR?
E-devlet girişi e-devlet şifresi, mobil imza, e-imza, T.C. kimlik kartı ve internet bankacılığı ile yapılabiliyor. E-devlet şifresi olmayan ve bir banka kartı olmadığı için giriş yapamayanlar PTT'ye giderek e-devlet şifresi alabiliyor.
Bir tane evi olan emlak vergisi öder mi?