En büyük Turkcell İletişim Merkezi İzmir'de açıldı!
Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv, ilçede açtıkları iletişim merkezinin Türkiye'de ilk olduğunu söyleyerek, Avrupa'nın en büyük operatör mağazasını kurduklarını kaydetti
Turkcell, Karşıyaka Çarşısı'nda, bünyesindeki en büyük Turkcell İletişim Merkezi'ni (TİM) açtı. Her katı farklı ihtiyaçlara göre tasarlanan 5 katlı binadaki TİM'in, "iletişim teknolojilerinde uzman mağaza" anlayışıyla açıldığı kaydedildi. Kemalpaşa Caddesi olarak da bilinen Karşıyaka Çarşısı'ndaki TİM'in hizmete girmesi nedeniyle bir basın toplantısı düzenleyen Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv, müşterilerine daha çok yakınlaşmayı hedeflediklerini belirterek, "Bu kapsamda iletişim teknolojelerinde butik hizmet dönemine giriyoruz. 700 metrekareye yayılan, her bir katı farklı ihtiyaçlar için tasarlanmış bu mağazanın benzerlerini diğer büyük şehirlerimize de taşımayı hedefliyoruz. Müşterilerilerimize deneyim, eğlence ve eğitimi bir arada sunan bir teknoloji yaşam merkezi oluşturduk" dedi.
Karşıyaka'daki TİM'in 1'inci katının bireysel ve kurumsal müşteri hizmetleri alanı, 2'nci katının akıllı cihaz uygulamaları alanı, 3. katının gençlere özel sosyal paylaşım alanı, 4. katının teknik servis ve eğitim alanı olarak planlandığı belirtildi.
HERKESE EĞİTİM
Turkcel Genel Müdürü Süreyya Ciliv, "İzmir'deki çağrı merkezimiz Türkiye'nin diğer illeri arasında bir numaraydı. Şimdi bu mağaza Türkiye'deki en büyük mağazamız. Her müşterimiz kendi ihtiyaçlarına bu mağazamızda ve bundan sonra açılacak mağazalarımızda karşılık bulabilecek. Müşterilerimiz akıllarına gelen her türlü akıllı cihazı bu binada bulabilecekler. Yaklaşık 200 cihazı buradan deneyerek, görerek inceleyebilecekler. 7'den 70'e herkese açık eğitimler vereceğiz. Eğitim katımızı çok yoğun şekilde kullanacağız" diye konuştu.
Turkcell'in hem iş yaşamında hem de bireysel hayatta yaşamı kolaylaştırdığına işaret eden Ciliv, şunları aktardı: "Küçük mağazalarda bile büyük wınn satışlarının yapıldığını duyuyorum. Artık mobil dünyada bütün bilgilere mobil eğitimle ulaşmak mümkün. İnanılmaz başarı hikayeleri duyuyoruz. Bir Kayserili girişimci internetten bilgilere ulaşmış, kimyasal formülleri bulmuş, ithalata gerek kalmamış."
Yeni dönemde müşterilere çok daha fazla odaklanacaklarına dikkat çeken Ciliv, sözlerini şöyle sürdürdü: "Çiftçiler, profesyoneller, gençler, kamu, çeşitli yaşam tarzı olan diğer grupların ihtiyaçlarını iyi anlayıp, en iyi müşteri deneyimini çözüm olarak sunacağız. Bu binayı stratejimizdeki düşünce gibi kat kat yaptık. En alt katta fiber omurgayla 1000 megabit interneti test edebiliyor müşterilerimiz. Artık işimiz sadece ses değil. Artık işimiz müşteriye odaklanarak onların hayatında daha fazla değer yaratmak."
7 bin 150 TİM çalışanı
Turkcell Bireysel Satış Kanallarından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Hulusi Acar, "Karşıyaka'daki bu mağaza Türkiye'deki 1018'inci mağazamız. Bu mağazalarda deneyime, çözüme, müşterinin kendinin bile farkına varmadığı ihtiyaçlarına odaklanıp çözmeye odaklanacağız" dedi. Acar, "71 ilde 7 bin 150 tane TİM çalışanımız var. 326 kişi iletişim teknolojisiyle ilgili her türlü soruya cevap verecek düzeyde. Türkiye genelindeki toplam hizmet alanımız 77 bin metrekare. Mağazalarımıza günde ortalama 850 kişi giriyor" diye konuştu.
İzmir mağazasına ise hizmet vermeye başladığı günden bu yana günde ortalama 2 bin 500 kişinin girdiğini anlatan Acar, "Bu mağazada bir de rekor kırdık. Bir günde 4 bin 500 kişi ziyaret etti" dedi.
SÜLEYMAN SAĞAT/Yeni Asır