22 / 12 / 2024

Folkart Time projesinde, yüzde 50 satış başarısı yakalandı!

Folkart Time projesinde, yüzde 50 satış başarısı yakalandı!

Bornova Yeni Kent Merkezi’nde konut, ofis, cadde mağazaları ve kolej şeklinde 4 farklı fonksiyonu içeren Folkart Time projesinde, yüzde 50 satış başarısı yakalandı



Folkart Yapı'nın zamanı merkeze alan projesi Folkart Time, yoğun ilgi görüyor. Çok kısa sürede yüzde 50'si satılan Folkart Time Projesi, bu alanda Türkiye 2016 yılı satış şampiyonu oldu. Bornova Yeni Kent Merkezi Bölgesi'nde konut, ofis, cadde mağazaları ve kolej şeklinde 4 farklı fonksiyonun bir arada olacağı proje, reklam filmi ve farklı tasarıma sahip satış ofisi ile dikkat çekiyor. Folkart Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Mesut Sancak, "Gösterilen ilgi sayesinde projemiz 2016 yılı Türkiye satış şampiyonu oldu. Henüz zemin iyileştirme ve hafriyat çalışmalarının sürdüğü projeye gösterilen ilgi ve bize olan güvenleri için özellikle İzmirlilere ve projemize ilgi gösteren herkese teşekkür ediyorum" dedi.


YURTDIŞINDAN DA TALEP VAR

Folkart Time projesine gösterilen ilgi istatistiki verilere de yansıdı. Folkart Time reklamlarını dijital platformlarda gören internet kullanıcısı sayısı yaklaşık 19 milyon 100 bin. Projenin web sitesini yaklaşık 1 milyon 200 bin müşteri adayı ziyaret etti. Web sitesi verilerinin yanı sıra toplam 12 bin müşteri adayı bilgi almak amacıyla çağrı merkezini aradı. Farklı tasarımı ile dikkat çeken proje ofisini ise yaklaşık 2 bin müşteri adayı yerinde ziyaret etti. Sancak, projeyle yurtdışından da ilgilenenlerin olduğunu belirterek, "Müşteri adaylarımızın yüzde 10'a yakını; başta Almanya, Fransa, Hollanda, Avusturya ve Amerika Birleşik Devletleri olmak üzere yurtdışından. Gayrimenkul sektöründe yabancılar açısından pek ilgi gösterilmeyen bir şehir olan  İzmir  için bu oran çok iyi. Müşteri adaylarımızın yüzde 50'ye yakını başta İstanbul, Ankara, Bursa, Manisa, Antalya olmak üzere İzmir dışından bizimle temas etti" diye konuştu.



Sabah



Haber Yeni Asır Gazetesi'nde şu şekilde yer aldı;


Mayıs ayında lansmanı yapılan Folkart Time projesinde, yüzde 50 oranında satış başarısı yakalandı. Folkart Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Mesut Sancak, projenin Türkiye 2016 yılı satış şampiyonu olduğunu açıkladı. Bornova Yeni Kent Merkezi Bölgesi'nde konut, ofis, cadde mağazaları ve kolej şeklinde 4 farklı fonksiyonun bir arada olacağı proje, reklam filmi ve farklı tasarıma sahip satış ofisi ile de dikkat çekti. Folkart Time, İstanbul, Bursa,  Ankara  ve Antalya gibi illerin yanı sıra yurtdışından da tercih edilen proje olarak öne çıktı. Sancak, "Folkart Time projemizin hali hazırda yüzde 50'si müşterilerimizin yoğun ilgisi nedeniyle satıldı. Gösterilen bu ilgi nedeniyle projemiz 2016 yılı Türkiye satış şampiyonu oldu. Henüz zemin iyileştirme ve harfiyat çalışmalarının sürdüğü projemize gösterilen ilgi ve bize olan güvenleri nedeniyle özellikle İzmirlilere ve projemize ilgi gösteren herkese teşekkür ediyorum. İzmir'e tatile gelip bir daha dönmek istemeyenler ve geleceği parlak olan İzmir'de yatırım yapmak isteyenlerin ilgisi ile satışlarımızın daha da artacağına inanıyorum" dedi.


Yeni Asır



Haber Yenigün İzmir Gazetesi'nde şu şekilde yer aldı;


Geçtiğimiz Mayıs ayında lansmanı yapılan Folkart Time projesinde yüzde 50 oranında satış başarısı yakalandı. Bu proje ile 500 milyon lira değerinde yatırım ortaya çıkacak.


Folkart Yapı'nın zamanı merkeze alan projesi Folkart Time, yoğun ilgi görüyor. Henüz zemin iyileştirme ve hafriyat çalışmalarının sürdüğü Folkart Time Frojesi kısa sürede yakaladığı satış başarısı ile öne çıkıyor. Çok kısa sürede yüzde 50'si satılan Folkart Time Projesi, Türkiye 2016 yılı satış şampiyonu oldu.Bornova Yeni Kent Merkezi Bölgesi'nde konut, ofis, cadde mağazaları ve kolej şeklinde 4 farklı fonksiyonun bir arada olacağı proje, reklam filmi ve farklı tasarıma sahip satış ofisi ile dikkat çekiyor. Geçtiğimiz Mayıs ayında lansmanı yapılan Folkart Time projesinde, hem konutlarda hem de ofislerde yüzde 50'lik satış başarısı yakalandı. Günlük hayatın yoğunluğunu esprili bir şekilde ele alan reklam filmi ile beğeni toplayan Folkart Time, özellikle İstanbul, Bursa, Ankara ve Antalya gibi illerin yanı sıra yurtdışından da tercih edilen proje olarak öne çıkıyor. 


Folkart Time Projesi ile 500 milyon lira değerinde bir yatırım ortaya çıkması hedefleniyor. Bornova Yeni Kent Merkezi Bölgesi'nde bir cazibe merkezi haline gelecek Folkart Time, "Şimdi senin zamanın!" sloganıyla yaşamdan zaman kazanmak isteyenlerin adresi olacak. Folkart Time beğenildi Folkart Time Projesi'nin lansmanı yapılır yapılmaz yoğun ilgi gördüğünü kaydeden Folkart Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Mesut Sancak, "Folkart Time projemizin hali hazırda yüzde 50'si müşterilerimizin yoğun ilgisi nedeniyle satılmış durumdadır. Gösterilen bu ilgi nedeniyle projemiz 2016 yılı Türkiye Satış Şampiyonu oldu. Henüz zemin iyileştirme ve harfiyat çalışmalarının sürdüğü projemize gösterilen ilgi ve bize olan güvenleri nedeniyle özellikle İzmirlilere ve projemize ilgi gösteren herkese teşekkür ediyorum. Satışlar her geçen gün hızlanmaktadır. Yaz mevsiminin gelmesi ile birlikte İzmir'e tatile gelip bir daha dönmek istemeyenler ve geleceği parlak olan İzmir'de yatırım yapmak isteyenlerin ilgisi ile satışlarımızın daha da artacağına inanıyorum" şeklinde konuştu. 


Yurtdışından da ilgi görüyor 

Folkart Time projesine gösterilen ilgi istatistiki verilere de yansıdı. Folkart Time reklamlarını dijital platformlarda gören internet kullanıcısı sayısı yaklaşık 19 milyon 100 bin. Projenin web sitesini yaklaşık 1 milyon 200 bin müşteri adayı ziyaret etti. Web sitesi verilerinin yanı sıra toplam 12 bin müşteri adayı bilgi almak amacıyla çağrı merkezini aradı. Farklı tasarımı ile dikkat çeken proje ofisini ise yaklaşık 2 bin müşteri adayı yerinde ziyaret etti. Projeye gösterilen ilgiden memnun olduklarını kaydeden Sancak, projeyle yurtdışından da ilgilenenlerin olduğunu belirtti. 


Sancak, "Müşteri adaylarımızın yüzde 10'a yakını; başta Almanya, Fransa, Hollanda, Avusturya ve Amerika Birleşik Devletleri olmak üzere yurtdışından. Gayrimenkul sektöründe yabancılar açısından pek ilgi gösterilmeyen bir şehir olan İzmir için bu oran çok iyi. Sadece yurtdışı da değil. Yurtiçinden yani farklı illerden de çok olumlu veriler bulunuyor. Yurtiçinden projemize ilgi gösteren müşteri adaylarımızın; yüzde 50'ye yakını başta İstanbul, Ankara, Bursa, Manisa, Antalya olmak üzere İzmir dışından bizimle temas etti. Folkart Time projemizin hem yurtiçinde hem de yurtdışında bu kadar çok ilgi görmesi bizleri memnun ediyor" diye konuştu. 


İzmir Yenigün


Geri Dön