20 / 11 / 2024

2013 GROHE SPA

2013 GROHE SPA

Premium banyolar dünyasındaki evrim devam ediyor. GROHE SPA yeni fonksiyonlar, her tercihe uygun kişiselleştirilebilen seçenekler, eşsiz tasarımla bütünleşen teknolojisiyle bambaşka bir dünyanın kapılarını da açıyor.

Proart Spa ve Sauna İnşaat Sanayi Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Proart Spa ve Sauna İnşaat Sanayi Ticaret Limited Şirketi, Serkan Kusun tarafından 40 bin TL sermaye ile 14 Nisan'da Esenyurt, Mehmet Akif Ersoy Mahallesi, 2013. Sokak'ta kuruldu.

Grohe Spa F-digital Deluxe artık Bluetooth özelliğine sahip!

Artık Bluetooth teknolojisi ile donatılan GROHE SPA® F - digital Deluxe koleksiyonu, günümüzün modern banyolarında en son teknolojiye sahip duş ve spa deneyimini de sunuyor.

GROHE Group 2013 yılını 1,45 milyar Euro tutarında satış ile tamamladı!

Devamlı büyüme stratejisi geliştiren GROHE’nin büyüme stratejisi 2013 yılında da başarılı sonuçlar sergilemeye devam etti. GROHE Group 2013 yılını 1,45 milyar Euro tutarında satış ile tamamladı.

GROHE Sleep 2013 etkinliğinde Grandera ürün koleksiyonunu sunacak!

vrupa’nın en büyük ve dünyanın önde gelen sıhhi tesisat üreticisi GROHE, sponsor olduğu ve 19 Kasım - 21 Kasım tarihlerinde gerçekleştirilen Londra “ Sleep 2013 ” etkinliğinde GROHE Grandera ürün koleksiyonunu sunacak...

GROHE Türkiye bayileri KKTC’de biraraya geldi!

Dünyanın önde gelen sıhhi tesisat donanımı tedarikçisi olan GROHE’nin Türkiye’deki 28 bayisi KKTC Merit Park Otel’de bir araya gelerek şirket yetkilileri ile 2013 yılı değerlendirmelerini ve 2014 yılı stratejilerini paylaştılar...

GROHE SPA ürünleri Best Western Premier Opera Diamond Hotel'i süslüyor!

Paris Opera Binası’nın ihtişamına hayranlık duyan, kaliteli malzemeleri, tasarımı takdir eden ve gerçek lüksün keyfini sürmeyi sevenlerdenseniz, Paris’teki Hotel Best Western Premier Opera Diamond’ı seveceğinize hiç şüphe yok...

Best Western Premier Opera Diamond Hotel'de GROHE ürünleri kullanıldı!

Paris’teki Best Western Premier Opera Diamond Hotel’in süitlerinde GROHE SPA F-digital Deluxe kullanıldı. GROHE SPA F-digital Deluxe yerleştirilen bu banyolar kişiye özel spa terapileri ile lüks içinde bir keyif sunuyor...

GROHE 2013 yılının ilk yarısında satışlarını ve karını artırdı!

Sürdürülebilir büyüme stratejisini 2013 yılının ilk yarısında da başarıyla gerçekleştiren GROHE Grubu’nun satışları 2012 yılının ilk yarısına göre yüzde 5 artarken FAVÖK ise yüzde 6 yükseldi...

Grohe SPA F-digital Deluxe duş ürünlerini satışa sundu!

GROHE SPA F-digital Deluxe duş ürünleri ile banyonuz size özel bir ev spasına dönüşüyor. F-digital Deluxe ile evinizdeki buhar banyonuzda olağanüstü ışık efektleri, en sevdiğiniz şarkılar ve kusursuz rahatlama sizleri bekliyor.

Envoy Spa İşletmeleri Mimarlık İnşaat Şirketi İstanbul Şubesi açıldı!

Envoy Spa İşletmeleri Mimarlık İnşaat ve Danışmanlık Limited Şirketi İstanbul Şubesi, Sertaş Koray Sungur tarafından 5 bin TL'lik sermaye ile 27 Ağustos 2013 tarihinde kuruldu

GROHE SPA ürünleri su terapisi fırsatı sunuyor!

Premium banyolar dünyasındaki evrim devam ediyor. GROHE SPA yeni fonksiyonlar, her tercihe uygun kişiselleştirilebilen seçenekler, eşsiz tasarımla bütünleşen teknolojisiyle bambaşka bir dünyanın kapılarını da açıyor.

Grohe yani koleksiyonu Allure Brilliant in SuperBlack'i tanıttı!

GROHE SPA koleksiyonunun en son üyesi “Allure Brilliant in SuperBlack” ile evinize siyahın muhteşem zarafetini taşıyın...

GROHE, Allure Brilliant in SuperBlack koleksiyonunun tanıttı!

GROHE SPA™ koleksiyonunun en son üyesi “Allure Brilliant in SuperBlack” ile evinde siyahın zerafetini taşımak isteyenleri davet ediyor...

2013 GROHE SPA Haberi

2013 GROHE SPA

Premium banyolar dünyasındaki evrim devam ediyor. Çeşitli su terapileri ile vücutlarını ve zihinlerini şımartmak isteyenler, artık banyolarını kişisel bir spaya dönüştürmek için daha da fazla seçeneğe kavuşuyor. GROHE, daha rahatlatıcı ve keyifli bir su deneyimi için, GROHE SPA® yelpazesine bir dizi heyecan verici yeni ürün ekledi.


GROHE SPA®, hem banyonun şekline uyarlanabilen hem de kişisel tercih ve ihtiyaçlarınıza göre şekillendirilebilen, titizlikle kişiselleştirilmiş bir alan  yaratarak banyonuzun potansiyelinin en üst düzeye çıkartılması anlamına geliyor. Mevcut alandan en iyi şekilde yararlanmak için, banyonun dört alana bölünmesi tavsiye ediliyor. Lavabo etrafındaki “hazırlık alanı” temizlenmek ve güne hazırlanmak için kullanılıyor. Buna karşılık, “yenilenme alanı”, vücudu tazeleyip canlandırmak için duşa odaklanıyor. Küvet ise, insanların vücutlarını ve zihinlerini rahatlatabilecekleri “rahatlama alanı”nın merkezini oluşturuyor. Yeterli alan olduğu...