13 / 11 / 2024

2014 ARKIMEET ya sonra teması

2014 ARKIMEET ya sonra teması

ARKIMEET 2014, 19-20 Kasım 2014 tarihlerinde İstanbul Four Seasons Hotel The Bosphorus'ta Arkitera Mimarlık Merkezi tarafından VitrA öncü sponsorluğunda mimarların buluşacağı bir etkinlik olarak düzenleniyor...

Forbes Emlak Raporu 2015'i yayınladı!

FORBES Türkiye’nin sekizinci kez yayımladığı “Emlak Raporu” sektörün, 2014’te yaşadığı karamsarlığı üzerinden attığını gösteriyor.

Mobilya sektörü 2014'te ihracatta yüzde 60 kayıp yaşadı!

Irak ve libya gibi iddialı olduğu pazarlarda durgunluğu aşamayan İnegöllü mobilyacılar 2014’te iç pazarda yüzde 30, ihracatta ise yüzde 60 kayıp yaşadı.

2014'te özelleştirme gelirlerinde yüzde 50 azalma yaşandı!

Hazine’nin önemli gelir kaynaklarından özelleştirme işlemlerinde 2014’te büyük düşüş yaşandı. Rekabet Kurumu’nun onayıyla satış ve devir işlemleri tamamlanan özelleştirmelerin miktarı 2013’e göre yüzde 50’den fazla azalarak 9 milyar liraya geriledi..

Antalya’ya 2014’te 12,5 milyon turist geldi!

Antalya’ya gelen ziyaretçi sayısı 2014 yılında 12 milyon 498 bin 373 olarak belirlendi. Antalya Valiliğinden yapılan yazılı açıklamaya göre, geçen yıl Antalya’yı ziyaret eden turist sayısı bir önceki yıla göre yüzde 3,52 arttı.

Antalya'ya 2014'te 12,5 milyon turist geldi!

Antalya'ya 2014'te 12,5 milyon turist geldi. Antalya'yı geçen yıl 556 bin 419'u transfer ziyaretçi olmak üzere 12 milyon 498 bin 373 bin kişi ziyaret etti.

Özelleştirme gelirleri 2014’te yarı yarıya azaldı!

Özelleştirme gelirleri 2014’te yarı yarıya azaldı. 2014’te özelleştirmeden elde edilen gelir 6 milyar doları geçti. Ancak bu rakam 2013’teki 12.4 milyar dolarlık gelirin yarısına yaklaşabildi

Konya 2014 turizm sezonunda beklediği yoğunluğu yaşayamadı!

Konya TÜRSAB Bölgesel Yürütme Kurulu Genel Sekreteri Seda Kuşvuran, Konya'nın 2014 turizminde beklediği yoğunluğu yaşayamadığını ve çok verimli olamadığını dile getirdi... 2015 yılında hareketler beklediğini de sözlerine ekledi...

2014'te Konya'ya toplam 105 yeni fabrika kuruldu!

2014, Konya için adeta bir yatırım yılı oldu. Kentte 105 yeni fabrika kurulurken, yapılan toplam yatırımların tutarı 3 milyar lirayı buluyor. KSO işte bu gelişmelerin yaşandığı bir yılda 40’ıncı kuruluş yıldönümünü görkemli bir gece ile kutladı..

Fethiye alışveriş ve yaşam merkezine ARKIMEET' ten ödül!

Her yıl Arkitera Mimarlık Merkezi tarafından verilen geleneksel Arkitera Ödülleri, ARKIMEET 2014 töreninde sahiplerini buldu. Ödül töreninde Fethiye Belediyesi, Alışveriş ve Yaşam Merkezi projesi ödüle layık görüldü.

ARKIMEET 2014 töreninde Fethiye'ye ödül geldi!

Her yıl Arkitera Mimarlık Merkezi tarafından verilen geleneksel Arkitera Ödülleri, ARKIMEET 2014 töreninde sahiplerini buldu. Fethiye Belediyesi, Alışveriş ve Yaşam Merkezi projesiyle Seçici Kurul Teşvik Ödülü’ne layık görüldü.

Fethiye Alışveriş ve Yaşam Merkezi ödül aldı!

Arkitera Ödülleri, ARKIMEET 2014 töreninde sahiplerini buldu. İstanbul'da düzenlenen ödül töreninde kamu kategorisinde Fethiye Belediyesi, Alışveriş ve Yaşam Merkezi projesiyle Seçici Kurul Teşvik Ödülü'ne layık görüldü.

Arkitera Ödülleri ARKIMEET 2014'te sahiplerini buldu!

Arkitera Genç Mimar Ödülü, Arkitera İşveren Ödülü ve RAF Yapı Malzemesi Ödülü dışında törende bu yıl bir de ARKIMEET 2014'ün temasına paralel olarak düzenlenen "Ya Sonra?" Öykü Yarışması'nın kazananları da ödüllerine kavuştu.

ARKIMEET 2014 etkinliği 19-20 Kasım'da gerçekleşecek!

Arkitera Mimarlık Merkezi’nin mimarlık alanında her yıl düzenlediği en büyük etkinlik olan ARKIMEET bu sene, VitrA öncü sponsorluğunda 19-20 Kasım 2014 tarihlerinde İstanbul’da, Four Seasons Bosphorus'ta “Ya Sonra?” temasıyla yapılacak.

2014 ARKIMEET ya sonra teması Haberi

2014 ARKIMEET ya sonra teması

ARKIMEET 2014, 19-20 Kasım 2014 tarihlerinde İstanbul Four Seasons Hotel The Bosphorus'ta Arkitera Mimarlık Merkezi tarafından VitrA öncü sponsorluğunda mimarların buluşacağı bir etkinlik olarak düzenleniyor.


ARKIMEET 2014'te "Ya Sonra?" Sorusu Sorulacak

"Mimarlar İstanbul'da Buluşuyor" sloganıyla yola çıkılan etkinlikte tema "Ya Sonra / What's Next?" olarak belirlendi.


Çok yakın geçmişte tartışılan kavramlar bugün karşılığını bulamıyor. Sınırları aşıp küreselleştik; kazandık mı yoksa kaybettik mi? Sosyal medya ile "sosyalleştik" mi yoksa! Peki ya tüm bunlar kentleri, binaları, kullandığımız ürünleri nasıl değiştiriyor?


Önümüzdeki bir iki yılı bile öngöremezken bu belirsizlik ortamı tasarımcıları nasıl etkiliyor? Bu algı ortamının kentlerin gelişmesindeki belirleyici gücü ne? Mimarlık bu hızlı ve inovatif süreç içinde kendisine nasıl yön çizecek? Tasarımcılar mevcut ortamı bir fırsat ve trend olarak değerlendirebilecek mi? Ve en önemlisi insanlık...