27 / 11 / 2024

2014 İnşaat markaları

2014 İnşaat markaları

Yeni dijital çağa markaların adapte olma sürecini değerlendiren Küçükkoyuncu, tüketiciyi satın almaya zorlayan eski usül pazarlama yöntemleri yerine global şirketlerin tüketiciye yeni bilgiler veren içerik odaklı pazarlama anlayışını benimsediğini söyledi

2014 yılında inşaat maliyetlerinde işçiliğin payı yüzde 35’ti, şimdi yüzde 42’yi geçti!

İnşaat Mühendisi, Eskişehir Ticaret Odası Meclis Üyesi ve TOBB Eskişehir Genç Girişimciler Kurulu İcra Komitesi Üyesi Atakan Bakılan yaptığı paylaşımda 2014 yılında inşaat maliyetlerinde işçiliğin payının yüzde 35 iken, şimdi yüzde 42’yi geçtiğini belirtti.

Markalar İnşaat Yedek Parça Elektrik Metal Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Markalar İnşaat Yedek Parça Elektrik Metal Ticaret Limited Şirketi bugün Ataşehir'de 650 bin TL sermaye bedeli ile Emrah Bayrak tarafından kuruldu.

Süreyya Ayaz, SA RİVA ile sektörün öncü markalarını buluşturacak!

Daha önce sektörün dev markaları; Ant Yapı ve Sabancı Grubu ortaklığını Riva'ya taşıyan Süreyya Ayaz, birikim ve deneyimlerini SA Riva İnşaat ve Danışmanlık A.Ş. çatısı altında topluyor. Süreyya Ayaz, SA RİVA ile sektörün öncü markalarını buluşturacak...

Markalar 21 Reklam Elektrik İnşaat Metal Otomotiv Nakliye Sanayi Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Markalar 21 Reklam Elektrik İnşaat Metal Otomotiv Nakliye Sanayi Ticaret Limited Şirketi Sancaktepe'de 50 bin TL sermaye bedeli ile Tuncay Mermer tarafından kuruldu.

Öztaş Yalitim Emlak Inşaat Otomotiv Sanayi Ve Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Öztaş Yalıtım Emlak İnşaat Otomotiv Sanayi Ve Ticaret Limited Şirketi bugün Beşiktaş'ta 20 bin TL sermaye bedeli ile Vedat  Taş tarafından kuruldu.

Kentsel dönüşümde artık markalar konuşuyor!

İnşaat sektörü, rekabetin yoğun olduğu bir dönemde satışlarda zorlu günler yaşıyor. Bu süreçte ise artık markalar konuşuyor. Tahincioğlu'ndan DKY İnşaat'a kadar birçok şirket, yarattıkları markalarla özellikle kentsel dönüşümden pay almaya çalışıyor

JCR Avrasya Derecelendirme ile Emay İnşaat'ın sözleşmesi iptal edildi!

JCR Eurasia Rating ile “Emay İnşaat Taahhüt San. Tic. A.Ş.” arasında 1 Aralık 2014 tarihi itibariyle imzalanan Kredi Derecelendirme sözleşmesi iptal edildi.

Hasanoğlu İnşaat'ın PR ajansı MODD/group oldu!

Türkiye’nin önde gelen markalarına hizmet veren MODD/group, müşteri portföyünü genişletmeye devam ediyor. MODD/group, inşaat sektöründeki markalaşmanın örnek firmalarından Hasanoğlu İnşaat ile anlaştı.

Tepe İnşaat'a İnşaat Sektörünün Öncü Markası ödülü!

Tepe İnşaat, Türkiye’nin en kapsamlı pazarlama etkinliği olan İnteraktif Pazarlama Zirvesi (İPZ) Anadolu kapsamında Ankara’da gerçekleştirilen Öncü Sektörler, Öncü Markalar Araştırması’nda İnşaat sektörünün öncü markası ödülünü almaya hak kazandı.

DKM İnşaat, rotasını İran, ABD ve Avrupa'ya çevirdi!

DKM İnşaat, 2014 yılı Ar-Ge yapılanmasının ardından geçen yıl Tunex 'Darbe Sesi Yalıtım Membranı" üretirken, bu yıl da Rezonex 'Modüller Titreşim Alıcı' üretimine başladı.

İnşaat sektörünün global markası Hilti Red Dot’a 4 ödül!

Hilti Red Dot, Almanya’nın Essen kentinde düzenlenen “Red Dot Ödülü: 2016 Ürün Tasarımı” töreninde dört ürünü ile ödül aldı. İnşaat ve el aletleri sektörünün önde gelen markalarından olan Hilti, Türkiye pazarında da büyük öneme sahip.

Yibitaş Yozgat İşçi Birliği İnşaat'ın 2014 genel kurulu tescillendi!

Yibitaş Yozgat İşçi Birliği İnşaat Malzemeleri Ticaret ve Sanayi A.Ş. 2014 yılı olağan genel kurulunun 13 Mayıs 2015 tarihinde tescillendiğini Kamu Aydınlatma Platformu'ndan duyurdu.

Dorukşah İnşaat kentsel dönüşüme devam ediyor!

Dorukşah İnşaat’tan kentsel dönüşüme devam ediyor. Bakanlık tarafından verilen Kentsel Dönüşüm Riskli Yapı Tespiti Lisans Belgesi’ne 2014 yılından bu yana sahip olan firmanın Türkiye’nin 81 ilinde riskli yapı tespiti yapabilme yetkisi bulunuyor.

2014 İnşaat markaları Haberi

2014 İnşaat markaları

Yeni dijital çağa markaların adapte olma sürecini değerlendiren Küçükkoyuncu, tüketiciyi satın almaya zorlayan eski usül pazarlama yöntemleri yerine global şirketlerin tüketiciye yeni bilgiler veren içerik odaklı pazarlama anlayışını benimsediğini söyledi.


Markaların da birer yayıncı haline geldiğinin altını çizen Wise TV Genel Yayın Yönetmeni Mehmet Küçükkoyuncu, “İnternet mecrası her geçen yıl markaların daha fazla bütçe ayırdığı bir alan. Hedef kitleye ulaşmanın vazgeçilmez bir enstürmanı. Ancak buradaki başarınız dijital pazarlama stratejinizle ilgili. Son yıllarda klasik internet reklamlarının tüketici tarafında sempati uyandırmadığı gerçeğiyle özellikle global şirketler önemli birtakım değişikliklere gitti. Tüketicilere yepyeni bilgiler vermek, kaliteli içerik sunmak, bir yayın anlayışı benimsemek ve bu sayede takipçilerini kendine çekmek, en çok kabul gören dijital pazarlama trendlerinden biri haline geldi. Yeni dijital çağda herkes bir yayıncı,...