airfel ısıtma Haberi
Isıtma sektörünün öncü markalarından Airfel, marka kimlik çalışmaları doğrultusunda logosunu yeniledi. Bünyesinde bulunduğu Daikin'in 'güvenli konfor' prensibini 'Kırmızı-Beyaz' renklerle 'Alev' sembolü olarak logosuna taşıyan Airfel, tabeladan dekorasyona kadar kapsamlı bir bayi yenileme çalışmasına da başladı.
Daikin Türkiye'nin iddialı büyüme performansı ve hedefleri doğrultusunda 2013'ü yenilenme yılı olarak ilan eden Airfel, bunun ilk işaretini logo değişikliğine giderek verdi. Haziran 2011 tarihindeki satın alma ile Airfel markasıyla ilk kez konvansiyonel ısıtma pazarına giriş yapan Daikin, bu sektördeki önceliğini "güvenli kombi" olarak belirlemişti. Dakin'in güvenliğe verdiği öncelikten ve ‘Airfel kombi güvenle ısıtacak’ sloganından ilham alınarak tasarlanan yeni logoda, güvenli ve konforlu ısınmanın sembolü olarak "Alev" seçildi ve "Kırmızı-Beyaz" renkleri kullanıldı.
Logosundaki bu değişiklik ile birlikte tüm bayilerinde bir yenileme çalışması başlatan Airfel, sadece tabela...