alo 181 bina dayanıklılığı Haberi
İzmir'de meydana gelen deprem sonrası Çevre ve Şehircilik Bakanlığının "ALO 181" çağrı merkezini arayan vatandaşlar en fazla "Binam riskli mi?", "Zeminim sağlam mı?" sorularını yöneltti.
Anadolu Ajansı'nda yer alan habere göre, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'nın, depreme dayanıksız ve risk içeren yapıları il müdürlüklerine bildirmek ve kentsel dönüşüm hakkındaki süreçleri en güncel haliyle vatandaşlara aktarmak amacıyla kurulan çağrı merkezi "ALO 181" ile talep, beklenti ve şikayetler çözüme kavuşturuluyor.
Kentsel dönüşüm konusunda günlük ortalama 200 çağrının geldiği ALO 181 hattı, merkez üssü Ege Denizi'nin Seferihisar açıkları olan 6,6 büyüklüğündeki deprem sonrası vatandaşlar tarafından yoğun olarak arandı.
Depremin olduğu akşam 466 çağrıyı cevaplayan ALO 181'i, 31 Ekim tarihinde 1227, 1 Kasım tarihinde 1503, 2 Kasım tarihinde 2 bin 510, 3 Kasım tarihinde ise 1378 kişi aradı.
Vatandaşların en çok sorduğu sorular...