Alo 181 çağrı merkezi ücretlendirme Haberi
Çevre ve Şehircilik Bakanlığının vatandaşla birebir iletişim kurabilmek ve sorunlara kaynağında acil müdahalede bulunmak için faaliyete geçirdiği "Alo 181" çağrı merkezi, Trabzon'dan 81 ile 7 gün 24 saat hizmet veriyor.
Trabzon'un Beşirli Mahallesi'nde Ocak 2013'te kurulan çağrı merkezi, çevreyle ilgili hizmet veren dünyada ilk, Türkiye'de de tek çağrı merkezi durumunda. Merkezde, Çevre ve Şehircilik Bakanlığının mevzuatı ile ilgili her türlü konuda vatandaşların soruları yanıtlanıyor.
Kurulduğu günden bu yana 250 binden fazla çağrı alan merkezde, günde ortalama bin çağrıya cevap veriliyor. Gelen çağrıların yüzde 51'i kentsel dönüşüm, yüzde 20'si çevre etki değerlendirme (ÇED), yüzde 18'i çevre yönetimi, çevre, hava, toprak kirliliği, radyoaktif atıklar, yüzde 11'i ise diğer konuları içeriyor.
Proje yöneticisi Mahmut Cenap Beşikçi, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Çevre ve Şehircilik Bakanlığının yaşanabilir...